plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۰
کد مطلب : ۳۷۴۲۲

صهیونیست‌ها بیمارستان شفا را به طور کامل تخریب کردند

ارتش رژیم صهیونیستی 14 روز پس از اشغال و محاصره بیمارستان شفا، با تخریب کامل بیمارستان و به جای گذاشتن ده‌ها کشته و زخمی عقب نشینی کرد.
صهیونیست‌ها بیمارستان شفا را به طور کامل تخریب کردند
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، بر اساس اظهارات شاهدان عینی در نوار غزه، ارتش اسرائیل 14 روز پس از اشغال و محاصره بیمارستان شفا، سرانجام با تخریب کامل بیمارستان و به جای گذاشتن ده‌ها کشته و زخمی عقب نشینی کرده و به جنوب منطقه تل الهوى در جنوب غربی شهر غزه رفت.

نظامیان اسرائیل پیش از عقب‌نشینی از بیمارستان شفا و شهرک‌های اطراف آن، تمام ساختمان، طبقات و اتاق‌های جراحی بیمارستان را به طور کامل تخریب کرده و آتش زدند.

شاهدان عینی همچنین اظهار داشتند که ارتش اسرائیل بخش بیماری‌های کلیه، اتاق زایمان، سردخانه، بخش سرطان و سوانح سوختگی را به آتش کشیده و ساختمان مجتمع درمانی را تخریب کردند.

این شاهدان عینی گفتند: ده‌ها جسد در بیمارستان شفا و خیابان‌های اطراف عمر المختار، عزالدین القسام، ابوحصیره، بکر و خبش وجود دارد. نیروهای اسرائیل قبرستان موقتی را که فلسطینیان در شفا ساخته بودند را تخریب کردند و اجساد را بیرون آورده و به نقاط مختلف بیمارستان انداختند.

مقامات بهداشت فلسطین نیز اعلام کردند که این بیمارستان کاملا از کار افتاده است و آغاز مجدد خدمات‌رسانی در چنین شرایطی دشوار و غیر ممکن است.آ نا تو لی

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما