plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۵
کد مطلب : ۳۶۰۹۹

ارتش رژیم صهیونیستی: 30 هزار نقطه در غزه را بمباران کردیم

ارتش رژیم اسرائیل شامگاه یکشنبه اعلام کرد که از روز هفتم اکتبر تا کنون 30 هزار هدف در باریکه غزه و 3400 نقطه در لبنان بمباران شده‌اند.
ارتش رژیم صهیونیستی: 30 هزار نقطه در غزه را بمباران کردیم
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، ارتش رژیم صهیونیستی روز یکشنبه خبر داد که از روز هفتم اکتبر (15 مهر) تا کنون 30 هزار نفته در باریکه غزه و 3400 هدف نیز در لبنان بمباران شده‌اند.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین اضافه کرد که از ابتدای جنگ علیه غزه، 295 زهار نظامی و افسر از نظامیان ذخیره به کار گرفته شده‌اند.

بر اساس اعلام ارتش رژیم صهیونیستی از ابتدای جنگ تا کنون 970 نظامی مجروح صهیونیست توسط بالگرد و 1700 نظامی مجروح دیگر نیز توسط خودروهای امداد به مراکز درمانی منتقل شده‌اند.

به گزارش فارس،‌ جنایت رژیم صهیونیستی در غزه در حالی ادامه دارد که «اشرف القدره» سخنگوی وزارت بهداشت غزه، بعدازظهر امروز (یکشنبه)، از افزایش شمار شهدای فلسطینی خبر داد.

وزارت بهداشت غزه اعلام کرد شمار شهدای فلسطینی به ۲۳ هزار و ۹۶۸ نفر رسیده و تعداد مجروحان به ۶۰ هزار و ۵۸۲ نفر افزایش یافته است.

اشرف القدره گفت که رژیم اشغالگر بعد از گذشت ۱۰۰ روز از تجاوز به نوار غزه، عامدانه محله‌های مسکونی و مردم فلسطین را هدف قرار داده است.

ارتش اسرائیل از هفتم ماه اکتبر حملات ویرانگری را علیه نوار غزه آغاز کرده که منجر به ویرانی بسیاری از زیرساخت‌های این منطقه بخصوص زیرساخت‌های بهداشتی غزه شده است.

اکثر مردم غزه به دنبال ویرانی خانه‌هایشان در این حملات آواره شده‌اند و در بیمارستان‌ها، مدارس و چادرها سکونت دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت غزه در ادامه اضافه کرد که تاکنون ۳۳۷ نفر از نیروهای کادر درمان در غزه به شهادت رسیده‌اند و ۹۹ نفر دیگر در شرایط سختی تحت بازداشت قرار دارند.

القدره در عین حال اعلام کرد به ۱۵۰ مرکز درمانی در غزه حمله شده و ۳۰ بیمارستان دیگر امکان فعالیت ندارند و قادر به خدمات‌رسانی به مردم نیستند.

او همچنین اشاره کرد که ۷۰ درصد شهدای فلسطینی زن و کودک هستند و اسرائیل تاکنون ۲۰۰۰ کشتار جمعی در نوار غزه انجام داده است.العالم

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما