plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۳
کد مطلب : ۳۷۴۱۸

افزایش تعداد تلفات ارتش رژیم صهیونیستی در غزه

با گذشت شش ماه از آغاز جنگ علیه غزه رسانه‌های عبری از افزایش تعداد کشته‌های ارتش رژیم صهیونیستی در غزه به ۶۰۰ نفر خبر دادند.
افزایش تعداد تلفات ارتش رژیم صهیونیستی در غزه
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، رسانه‌های عبری گزارش دادند: آمار تلفات ارتش اسرائیل در جنگ غزه به ۶۰۰ نفر رسید که ۲۶۴ تن از آن‌ها از زمان عملیات زمینی در غزه کشته شده‌اند.

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد: بیش از ۶۸۰۰ افسر و سرباز از آغاز جنگ غزه زخمی شده‌اند که ۴۷۱۶ تن از آن‌ها از نیروهای ذخیره هستند.

ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز (دوشنبه) به کشته شدن گروهبان «نداف کوهن» از گردان ۷۷ در درگیری‌های جنوب غزه اذعان کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی یکشنبه نیز به کشته شدن «اسفانویل»، از سربازان ارتش این رژیم در حمله راکتی در خان یونس در جنوب غزه اذعان کرد.

با اینکه ارتش رژیم صهیونیستی برای مخفی نگه داشتن آمار تلفات خود تلاش زیادی می‌کند اما بیانیه‌های دقیق و ویدیوهایی که مقاومت فلسطین منتشر می‌کند نشان می‌دهد تلفات ارتش این رژیم بسیار بیشتر از چیزی است که اعلام می‌کند.

با گذشت شش ماه از آغاز جنگ تمام عیار رژیم صهیونیستی علیه غزه و ارتکاب جنایات جنگی علیه مردم مظلوم فلسطین بیش از 32 هزار نفر از کودکان و زنان و مردان غزه به شهادت رسیده و با آوارگی 2 میلیون نفر، 70 درصد مناطق مسکونی غزه ویران شده است.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما