plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۰
کد مطلب : ۳۶۲۵۵

109 روز جنگ علیه غزه؛ درگیری‌های سرنوشت ساز در خان یونس متمرکز شد

ارتش رژیم صهیونیستی در صد و نهمین روز حمله به غزه، مناطقی از خان یونس جنوبی را به شدت بمباران کرد. نیروهای این رژیم همچنین با تشدید حملات هوایی و توپخانه ای، جنایاتی فجیع را در مناطق مختلف غزه مرتکب شدند.
109 روز جنگ علیه غزه؛ درگیری‌های سرنوشت ساز در خان یونس متمرکز شد
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، در صد و نهمین روز از جنگ علیه غزه، دفتر اطلاع رسانی دولتی در غزه اعلام کرد که نظامیان رژیم صهیونیستی ظرف چند ساعت گذشته به 30 هزار آواره در 5 پناهگاه در خان یونس حمله کردند.

طبق همین گزارش ، رژیم صهیونیستی اعلام کرده بود که این مراکز، امن هستند و از غیر نظامیان خواسته بود در آنجا پناه بگیرند، اما با حمله به همان مراکز جنایاتی فجیع را رقم زد.

وزارت بهداشت غزه دیروز اعلام کرد که آمار قربانیان حملات رژیم صهیونیستی به 25 هزار 695 شهید و بیش از 63 هزار مجروح رسیده است.

در اطلاعیه وزارت بهداشت غزه آمده است که این رژیم ظرف چند ساعت گذشته 20 جنایت فجیع علیه خانواده های غزه مرتکب شده است که در نتیجه آن 190 نفر به شهادت رسیده و 340 نفر مجروح شدند.

سایت خبری آمریکایی اکسیوس به نقل از مقامات رژیم صهیونیستی اعلام کرد که تل آویو پیشنهاد توقف دو ماهه جنگ در غزه برای آزادی همه زندانیان را مطرح کرده است.

طبق گزارش اکسیوس مقامات تل آویو گفته اند که این پیشنهاد بخشی از توافق چند مرحله ای "آتش بس دو ماهه" و آزادی همه اسراست.

ارتش رژیم صهیونیستی هم شامگاه دوشنبه به هلاکت 22 نظامی خود در انفجار دو ساختمان و تخریب ساختمان بمبگذاری شده دیگری در خان یونس اذعان کرد.

به گزارش الجزیره، بامداد امروز سه شنبه نیز ارتش رژیم صهیونیستی به هلاکت 10 نفر از افسران و سربازان خود در درگیری های جنوب غزه اذعان کرد.

الجزیره بامداد سه شنبه از وقوع درگیری شدید و برخی تحرکات ویژه ارتش اسرائیل و جستجوی تونل های خان یونس در غزه برای یافتن اسرای صهیونیستی خبر داده است.

مقاومت فلسطین همچون روزهای اخیر، با ادامه شکار تانک ها و تجهیزات ارتش صهیونیستی در خان یونس تلفات بیشتری را به اشغالگران وارد کرد.

در 109 روز گذشته، ارتش رژیم صهیونیستی طبق آماری که - اجازه انتشار اسامی تلفات خود را صادر کرد – اعلام کرده بود که از ابتدای حمله به غزه 531 افسر و سرباز این رژیم به هلاکت رسیده اند.

همچنین این رژیم،تاکنون به هلاکت 200 نظامی خود در غزه از ابتدای حمله زمینی به این منطقه اذعان کرده است.

انتهای پیام/*
 
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما