plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۱
کد مطلب : ۳۷۲۴۹

گسترش حملات جنایتکاران اشغالگر به بیمارستان شفا در غزه

جنگ غزه در شرایطی وارد صد و شصت و هفتمین روز خود شده است که مقاومت فلسطین در نوار غزه همچنان به مقابله با نیروهای اشغالگر اسرائیلی ادامه می دهد و در همه محورها به ویژه در اطراف مجتمع پزشکی شفا درگیری ها ادامه دارد.
گسترش حملات جنایتکاران اشغالگر به بیمارستان شفا در غزه
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، حملات رژیم صهیونیستی به مراکز درمانی و مناطق مسکونی نوار غزه در حالی وارد صد و شصت و هفتمین روز‌ خود شد که مجتمع بیمارستان‌ شفا به بهانه وجود نیروهای مقاومت حماس برای سومین روز همچنان هدف حملات و یورش نظامیان صهیونیست است.

درگیری و گلوله باران برای سومین روز متوالی در مجاورت مجتمع پزشکی الشفاء ادامه دارد و درگیری‌های شدیدی در نزدیکی خیابان بیمارستان شفا بین مقاومت فلسطین با نیروهای اشغالگر اسرائیل در جریان است.

به گزارش المیادین، ارتش اشغالگر صهیونیستی بامداد امروز پنجشنبه، ساختمان تخصصی بخش جراحی بیمارستان الشفاء در غرب شهر غزه را منفجر کرد.

ارتش اشغالگر اسرائیل در سه روز گذشته حدود 80 نفر را در داخل و اطراف این بیمارستان به شهادت رسانده و حدود 200 نفر از جوانان و نیروهای درمانی و امدادی در این مجتمع بیمارستانی را بازداشت کرده است.

با استمرار بمباران مناطق مسکونی غزه بامداد پنجشنبه جنگنده های اشغالگر در کمتر از نیم ساعت 3 حمله متوالی به اردوگاه نصیرات انجام دادند.

در این حملات حداقل 9 نفر شهید و تعداد زیادی از مردم در اثر بمباران یک خانه در اردوگاه جدید در غرب اردوگاه نصیرات در مرکز نوار غزه، زخمی یا زیر آوار گرفتار شدند.

انتهای پیام/*
 
۰
مترجم : احمد امینی
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما