plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۶:۲۴
کد مطلب : ۳۶۹۰۱

گالانت: اسراییل چنین جنگ خسارت باری را ندیده است

علی رغم اینکه ارتش اسرائیل تاکنون سعی کرده با سانسور آمار واقعی کشته ها و مجروحان خود در جنگ زمینی علیه غزه پنهان کند، وزیر جنگ این رژیم با اشاره به خسارات سنگین ارتش اشغالگر پس از عملیات طوفان الاقصی گفت: اسراییل چنین جنگی را طی ۷۵ سال گذشته ندیده است.
گالانت: اسراییل چنین جنگ خسارت باری را ندیده است
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، «یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه با اذعان به تلفات سنگین ارتش این رژیم در جنگ علیه غزه گفت: ما هرگز چنین جنگی را ندیده بودیم و ۷۵ سال است که در چنین وضعیتی قرار نگرفته‌ایم.

گالانت افزود: هزینه‌هایی که از نظر تعداد کشته‌ها و زخمی‌ها داده‌ایم، بسیار زیاد است.

به گزارش المیادین، گالانت با اعتراف به تلفات سنگین ارتش صهیونیستی در جنگ علیه غزه و تاکید بر اینکه نیاز واقعی به تمدید خدمت سربازی و افزایش خدمت سربازان ذخیره وجود دارد، افزود: سربازان ما در غزه و جبهه شمالی در حال جنگ هستند و تمام تلاش خود را برای بازیابی اسرا انجام می دهیم.

وی همچنین خاطرنشان کرد که رژیم اشغالگر «75 سال است که شاهد چنین جنگی نبوده است و این ما را به تصویب اصلاحیه قانون نظام وظیفه می‌رساند» و همه باید این بار را به دوش بکشند.

در 146 روز گذشته، تلفات ارتش اشغالگر اسرائیل بر اثر حملات مقاومت فلسطین همچنان روبه افزایش است.

بر اساس آمار رسمی اعلام شده صهیونیست ها، تعداد تلفات ارتش اسرائیل از 7 اکتبر(15 مهرماه 1402) تاکنون به 583 نفر رسیده است که 243 نفر در نبردهای زمینی در داخل غزه کشته شده اند. در این مدت بیش از 3 هزار سرباز صهیونیست نیز در غزه زخمی شده اند.

اگر چه ارتش اسرائیل سانسور خود برای ممانعت از انتشار آمار واقعی کشته ها و مجروحان در نتیجه نبردهای زمینی در نوار غزه را تشدید کرده است تا میزان تلفات خود را پنهان کند، اما داده های دقیق و کلیپ های ویدئویی پخش شده توسط مقاومت فلسطین نشان می‌دهد که خسارات اشغالگران بسیار بیشتر از آن چیزی است که اعلام می‌شود. 

انتهای پیام/*
۰
مترجم : احمد امینی
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما