plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۵
کد مطلب : ۳۵۴۱۰

آمار شهدای جنگ علیه غزه از ۱۶ هزار نفر عبور کرد

دفتر اطلاع‌رسانی دولت در غزه در تازه‌ترین آمار خود از افزایش شمار شهدای غزه به ۱۶ هزار و ۲۴۸ نفر خبر داد. رژیم صهیونیستی همچنان به بمباران مناطق مسکونی از شمال تا جنوب غزه ادامه می دهد.
آمار شهدای جنگ علیه غزه از ۱۶ هزار نفر عبور کرد
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، حملات رژیم صهیونیستی به باریکه غزه در حالی وارد شصتمین روز خود شده است که بمباران وحشیانه ارتش صهیونیستی به مناطق مسکونی نوار غزه ادامه دارد و تانک های ارتش اشغالگر مناطقی در شمال و جنوب غزه را اشغال کرده اند.

دفتر اطلاع‌رسانی دولت در غزه اعلام کرد که آمار شهدای غزه از هفتم اکتبر تاکنون (طی دو ماه گذشته) به ۱۶ هزار و ۲۴۸ نفر رسید.

دفتر اطلاع‌رسانی دولت در غزه همچنین اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی از زمان پایان یافتن آتش‌بس در غزه در شش روز گذشته  مرتکب ۷۷ مورد جنایت و کشتار علیه فلسطینیان شده است که در نتیجه آن ۱۲۴۰ نفر به شهادت رسیدند و شمار شهدا نیز که اکثر آنان کودکان و زنان هستند به ۱۶ هزار و ۲۴۸ نفر افزایش یافت. 

شمار مجروحان فلسطینی بمباران غزه نیز از ۴۰ هزار نفر فراتر رقته است. اکثر مجروحان زنان و کودکان هستند. 

دفتر اطلاع‌رسانی دولت در غزه خواستار واردات فوری تجهیزات امدادی به نوار غزه و تأمین تجهیزات لازم برای تیم‌های دفاع مدنی برای خارج کردن پیکرهای شهدا از زیر آوار شد.

این مرکز همچنین از کشورهای عربی خواست تا بیمارستان‌های صحرایی برای معالجه زخمی‌ها به غزه وارد کنند.

بر اساس این گزارش، رژیم صهیونیستی از آغاز جنگ علیه غزه ۱۲۱ مقر دولتی را تخریب کرده و ۶۹ مدرسه به طور کلی از چرخه خدمت خارج شده است.

سازمان جهانی بهداشت بامداد چهارشنبه با هشدار درباره اوضاع خطرناک کودکان در غزه اعلام کرد که هر ۱۰ دقیقه یک کودک در این منطقه جان می‌دهد.

ادامه حملات نظامیان صهیونیست به کرانه باختری

در کرانه باختری نیز نظامیان صهیونیست شب گذشته و بامداد امروز دست به بازداشت‌های گسترده در مناطق متعددی از کرانه باختری و قدس اشغالی زدند. و شماری از شهروندان از جمله دو زن و یک خبرنگار را بازداشت کردند.

وی افزود: نظامیان صهیونیست به خانه پدری «احمد برکات» یکی از مبارزان فلسطینی در اردوگاه جنین یورش بردند و آنرا تخریب کردند.

نظامیان صهیونیست با یورش به شهر و اردوگاه جنین، زیرساخت‌های آن را ویران کردند.

 دو ماه از آغاز جنگ وحشیانه اسرائیل درغزه می گذرد بدون اینکه دشمن هنوز موفق به پیشرفت واقعی شده باشد و می داند مرحله بعدی سخت تر و شدیدتر خواهد بود.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما