plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۶:۲۶
کد مطلب : ۳۶۸۳۹
با جشن‌ نیمه شعبان

بارش نخستین برف زمستانی در اصفهان شادی مردم نصف جهان را مضاعف کرد

این سامانه از شامگاه شنبه وارد اصفهان شد
بارش نخستین برف زمستانی در اصفهان سبب شادمانی مردم این کلانشهر در روز یکشنبه ششم اسفندماه همزمان با جشن‌ نیمه شعبان شد. بارش برف و باران در بیشتر شهرستانهای استان اصفهان تا صبح امروز دوشنبه ادامه داشت.
بارش نخستین برف زمستانی در اصفهان شادی مردم نصف جهان را مضاعف کرد
به گزارش سرویس اجتماعی ایصال نیوز، طبق پیش بینی‌ اداره کل سازمان هواشناسی، سامانه سرد بارشی از عصر شنبه وارد استان شد و ابتدا با بارش برف در مناطق غربی و جنوبی خودنمایی کرد.

این سامانه از شامگاه شنبه بصورت باران وارد کلانشهر اصفهان شد و از بامداد یکشنبه فعالیت آن در این شهر بصورت بارش برف درآمد که خوشحالی مردم را به‌همراه داشت. با وجودیکه بارش برف برای ساعت ها بطور مُمتد در اصفهان ادامه داشت اما در بسیاری از نقاط این کلانشهر برف چندانی بر روی زمین نماند در حالیکه در مکان‌های مرتفع شهر مانند کوه «صُفه» دانه‌های برف چهره این مناطق را سفیدپوش کرد و بسیاری از خانواده ها را برای دیدن برف و شادمانی فرحبخش زیر نزولات آسمانی به سمت خود کشید.

از صبح یکشنبه تعدادی از مردم اصفهان به سمت کوه صفه روانه شدند تا علاوه بر سهیم شدن در شیرینی و شادمانی بارش برف، برف بازی کرده و آدم برفی درست کنند، عده ای نیز در این فضای رویایی و برفی زمستانی به کوهنوردی پرداختند.

خیابان‌های منتهی به کوه صفه بدلیل حضور زیاد مردم با ترافیک سنگینی مواجه است و جای پارک خودرو به سختی در اطراف آن پیدا می شود.

بارش برف در اصفهان در شامگاه یکشنبه تا بامداد دوشنبه علاوه بر شهرهای جنوبی و غربی مانند سمیرم، خونسار، فریدونشهر و چادگان، شهرستانهای اصفهان، نجف‌آباد ، خمینی شهر، کاشان و میمه را نیز سفیدپوش کرد.

سلمانی رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: با توجه به بارش برف و برودت دما، مدارس تمامی مقاطع شهرستان‌های خوانسار و خوربیابانک و کاشان به علت بارش برف و یخبندان امروز دوشنبه ۷ اسفند ماه به صورت غیرحضوری است. همچنین تمامی مقاطع شهرستان‌های فریدن، فردیدونشهر، چادگان، بویین میاندشت، گلپایگان، نطنز فردا با یک ساعت تاخیر آغاز به کار خواهند کرد.

انتهای پیام/*
 
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما