plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۰
کد مطلب : ۳۶۶۹۷

بیشترین بارندگی اخیر استان اصفهان در شهرستان سمیرم ثبت شد

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: بیشترین بارندگی استان از بامداد جمعه تا بامداد شنبه در سمیرم اصفهان با ۴۳.۱ میلی‌متر ثبت و گزارش شد.
بیشترین بارندگی اخیر استان اصفهان در شهرستان سمیرم ثبت شد
به گزارش سرویس استان اصفهان ایصال نیوز، محمدرضا رفیعی روز شنبه افزود: پس از سمیرم، دهاقان با ۲۹.۲، شهرضا با ۲۹.۱ و اسلام‌آباد موگویی با ۲۱.۸ میلی متر در مراحل بعدی بیشترین بارش‌های ثبت شده در استان هستند.

وی با بیان اینکه بارش از همه مناطق استان جز نایین گزارش شده است، ادامه داد: بارش در شهر اصفهان هم در ایستگاه باران‌سنجی اداره کل هواشناسی ۱۲.۸ میلی‌متر ثبت شده است.

به گفته وی، نقشه‌های هواشناسی بیانگر گذر مُتناوب امواج بویژه از نیمه شمالی استان تا اواسط هفته است و بر این اساس وضعیت جوی بصورت قسمتی تا نیمه ابری، در برخی مناطق افزایش ابر، گاهی وزش باد شدید و احتمال تُندباد لحظه‌ای بویژه در نیمه غربی استان و بتدریج کاهش ابر پیش بینی می‌شود.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: گاهی افزایش ابر و بارش برف و باران بصورت پراکنده از فردا بویژه در نیمه شمالی و روز سه‌شنبه(هفته جاری) در برخی از مناطق مرکزی استان پیش‌بینی می‌شود.

وی اظهار داشت: دمای کلانشهر اصفهان در گرمترین ساعات شبانه‌روز گذشته به ۱۵ و در سردترین ساعات به هشت درجه سانتی‌گراد رسید.

وی بیان کرد: خُور و بیابانک با دمای ۲۵ و اسلام‌آباد موگویی با دمای صفر درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرمترین و سردترین نقاط استان در شبانه‌روز گذشته بودند.

 وی گفت: کمینه دمای هوای بیشتر مناطق استان در ۲۴ ساعت آینده ۱۰ تا پنج درجه سانتی گراد کاهش خواهد داشت.ا یر نا

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما