plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۸
کد مطلب : ۳۶۶۰۱

ارتش رژیم صهیونیستی از آزادی دو اسیر اسرائیلی در رفح خبر داد

ارتش رژیم صهیونیستی، شاباک (آژانس امنیت اسرائیل) و پلیس این رژیم در بیانیه‌ای مدعی شدند که در جریان یک عملیات در سحرگاه امروز (دوشنبه) در رفح، دو اسیر در اختیار حماس را آزاد کرده‌اند.
ارتش رژیم صهیونیستی از آزادی دو اسیر اسرائیلی در رفح خبر داد
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، بر اساس این بیانیه، لوئیس هر ۷۰ ساله و فرناندو مرمن ۶۰ ساله که در جریان حمله هفتم اکتبر اسیر شده بودند و در آپارتمانی در رفح نگهداری می‌شدند در جریان عملیات بامداد امروز آزاد شدند.

در همین رابطه تارنمای واللا رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد که حملات بامداد امروز دوشنبه این رژیم به مرکز شهر رفح برای کمک به آزادسازی ۲ اسیر اسرائیلی انجام گرفته است تا توجهات منحرف شده و امکان خروج این ۲ اسیر از رفح فراهم شود.

یوآو گالانت وزیر دفاع رژیم صهیونیستی نیز گفت: این عملیات با مشارکت ارتش، نیروهای کماندو و سرویس امنیت (شین بت) و با پیگیری بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل انجام شد و در نهایت نیروهای امنیتی موفق به بازگرداندن این دو اسیر با بالگرد شدند.

این در حالی است که بر اساس آخرین آمار،در شبانه روز اخیر در اثر حملات ارتش صهیونیستی به رفح بیش از یکصد فلسطینی در بمباران مرکز این شهر شهید و بیش از ۲۳۰ نفر زخمی شدند.

بر اساس گزارش‌ وزارت بهداشت فلسطین، تاکنون افزون بر ۲۸ هزار فلسطینی بر اثر حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی در غزه به شهادت رسیده‌اند.ا یر نا

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما