plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۶:۴۷
کد مطلب : ۳۶۵۹۷

حملات شدید ارتش اسرائیل به رفح؛ بیش از یکصد فلسطینی شهید شدند

در پی حملات هوایی و توپخانه‌ای سنگین رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف رفح تا کنون بیش از یکصد فلسطینی شهید شده‌اند.
حملات شدید ارتش اسرائیل به رفح؛ بیش از یکصد فلسطینی شهید شدند
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بامداد امروز (دوشنبه) منازل مسکونی در نزدیکی مقر هلال احمر فلسطین در مرکز شهر رفح را هدف قرار دادند.

بر اساس این گزارش در حمله هوایی به رفح تاکنون بیش از یکصد فلسطینی شهید و بیش از ۲۳۰ نفر نیز زخمی شده‌اند. آمار شهدا و زخمی‌های این حمله همچنان در حال افزایش است.

این در حالی است که پیش تر «هرتزی هالوی» رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی در سخنانی گفته بود: طرح‌های عملیات نظامی در رفح را تائید کردم.

بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی چند روز قبل اعلام کرده بود که عملیات زمینی در رفح ظرف ۲ هفته آینده آغاز خواهد شد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه گزافه‌گویی‌های گذشته، خواستار نابودی گردان‌های نظامی جنبش حماس در رفح تا قبل از ماه رمضان شد.

این در حالی است که کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی نیز از اختلاف بین نتانیاهو و هرتزی هالوی بر سر چگونگی عملیات زمینی در رفح پرده برداشت.

جو بایدن علی رغم مخالفت های قبلی، با اعلام ضمنی موافقت با حمله به رفح، در تماس تلفنی با بنیامین نتانیاهو خواستار رعایت جوانب انسانی هنگام حمله به رفح شد! 

رسانه صهیونیستی «کان» شنبه شب گزارش داد که آمریکا از اسرائیل خواست که از عملیات نظامی و حمله به رفح بویژه در ماه (مبارک) رمضان خودداری کند.
​​​​​​
حماس، عربستان، امارات، قطر و شماری از کشورهای اروپایی ازجمله فرانسه، انگلیس و اتحادیه اروپا نیز نسبت به تبعات حمله رژیم صهیونیستی به رفح هشدار داده‌اند.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما