plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۶ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۰
کد مطلب : ۳۴۷۱۹

رژیم صهیونیستی: تانک‌ها و نیروهای ما داخل خاک غزه هستند

جهاد اسلامی درباره جنگ روانی صهیونیست‌ها هشدار داد
عملیات طوفان الاقصی درحالی وارد بیست و دومین روز شده است که خبرها حاکی از تشدید حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه است و سخنگوی ارتش صهیونیستی بامداد شنبه از ورود نیروها و تانک‌های این رژیم به نوار غزه خبر داد. مقاومت فلسطین درباره جنگ روانی صهیونیست‌ها هشدار داد.
رژیم صهیونیستی: تانک‌ها و نیروهای ما داخل خاک غزه هستند
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، یک سخنگوی ارتش صهیونیستی بامداد شنبه از ورود نیروها و تانک‌های این رژیم به نوار غزه خبر داد اما از اعلام اینکه آیا جنگ زمینی تمام‌عیار آغاز شده یا خیر، خودداری کرد.

به گزارش نیویورک تایمز، «نیر دینار» سخنگوی ارتش صهیونیستی گفت: تانک‌ها و نیروهای ما در داخل نوار غزه هستند. آنها در حال شلیک و عملیات هستند. نیروها و تانک‌های ما روز گذشته نیز در داخل غزه بودند.

به نوشته نیویورک تایمز، وی از بیان اینکه آیا این اقدام آغاز تهاجم زمینی تمام‌عیار علیه غزه است یا خیر، خودداری کرد.

شبکه سی.بی.اس بامداد شنبه به نقل از دو مقام آمریکایی که نامشان را فاش نکرد، گفت: به نظر می‌رسد که تهاجم زمینی نیروهای اسرائیلی به غزه شروع شده است.

رژیم صهیونیستی از ترس شکست از حمله زمینی به نوار غزه اعلام کرده است که این حملات، عملیات زمینی ارتش اسرائیل به غزه نیست.

دانیل هگاری سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی جمعه شب به شبکه ای بی سی نیوز آمریکا گفت که عملیات گسترده جاری در غزه که اکنون در جریان است، حمله زمینی رسمی به این باریکه نیست.

جنگنده‌های اسرائیلی شمال و مرکز نوار غزه را هدف حملات سنگین قرار دادند و کشتی‌های جنگی ارتش رژیم صهیونیستی به برخی مناطق حمله کرده و اکنون نیروهای مقاومت با اشغالگران در شمال نوار غزه بشدت درگیر هستند.

جهاد اسلامی درباره جنگ روانی صهیونیست‌ها هشدار داد

جنبش جهاد اسلامی فلسطین بامداد شنبه اعلام کرد: همزمان با آغاز تجاوز زمینی به نوار غزه، دشمن صهیونیست (ارتش سایبری خود) را در استفاده از سایت‌ها و حساب‌های کاربری جعلی و ساختگی فعال کرده است.

این گروه هدف از این اقدام را فتنه‌انگیزی داخلی، شایعه پراکنی و تلاش برای تحت الشعاع قرار دادن خاستگاه مردمی مقاومت و سرپوش گذاشتن بر تشدید جنایات خطرناک نسل‌کشی بویژه بعد از تهدید به حمله به بیمارستان‌ها دانسته است.

گروهان‌ قدس شاخهٔ نظامی جهاد اسلامی فلسطین نیز جمعه شب از مشارکت در دفع حمله زمینی رژیم صهیونیستی به غزه خبر داد.

عملیات طوفان الاقصی درحالی وارد بیست و دومین روز شده است که خبرهای حاکی از تشدید حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه است و هم اکنون این منطقه از زمین و آسمان زیر بمباران سلاح های مرگبار رژیم آپارتاید قرار دارد و برخی مقامات اعلام کردند که نیروهای رژیم آپارتاید وارد غزه شدند.

این تجاوزات در حالی است که مجمع عمومی سازمان ملل جمعه قطعنامه پیشنهادی کشورهای عربی در مورد درگیری‌های مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی را تصویب کرد و خواستار آتش‌بس بشردوستانه فوری و توقف خصومت‌ها در غزه شد.

انتهای پیام/*
 
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما