plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۳
کد مطلب : ۳۶۲۲۷
در آیین تکریم و معارفه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان

سیدین نیا: نباید منابع را صرف کارهای زودگذر و بی فایده کنیم و باید بر کارهای ماندگار تمرکز داشته باشیم

روزی نیست که در جمهوری اسلامی مظلومی به شهادت نرسد
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه در فعالیت‌های ما مبناهایی شامل مبنای شرعی و دینی، مبنای عقل و عرف و ارزش‌های جامعه، مبنای علم به ویژه در حوزه هنر و مبنای فطرت و مبنای قانون وجود دارد، تصریح کرد: نباید منابع را صرف کارهای زودگذر و بی فایده کنیم و باید بر کارهای ماندگار تمرکز داشته باشیم.
سیدین نیا: نباید منابع را صرف کارهای زودگذر و بی فایده کنیم و باید بر کارهای ماندگار تمرکز داشته باشیم
به گزارش سرویس استان اصفهان ایصال نیوز، آیین تکریم و معارفه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان صبح امروز در تالار فرشچیان و با حضور معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون استاندار، جمعی از فعالان فرهنگ و رسانه استان و مدیران و کارمندان اداره کل فرهنگ استان اصفهان برگزار شد. 

سید مهدی سیدین نیا مدیرکل جدید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در این مراسم با بیان اینکه باید تولید آثار زودگذر و ویترینی را کنار بگذاریم و در جهت تولید آثار ماندگار و فاخر سرمایه‌گذاری کنیم، تصریح کرد: مسوولیت سنگینی بر دوشم گذاشته شده و این حکم علاوه بر مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، شامل همه فعالان عرصه فرهنگ و هنر نیز می‌شود و در عرصه‌های مختلف وظایفی بر عهدۀ ما گذاشته شده  است.

سیدین نیا در ادامه اظهار داشت: امیدوارم با یاری شهدا و ائمه اطهار (علیهم السلام)  و توسل به حضرت فاطمه ی زهرا(سلام الله علیها) که در بسیاری از امور کار گشا هستند، بتوانیم این مسوولیت بزرگ را به انجام برسانیم.

وی با اشاره به شهادت مدافعان حرمی که روز گذشته به شهادت رسیدند، خاطرنشان کرد: روزی نیست که در جمهوری اسلامی مظلومی به شهادت نرسد و این امر مسوولیت‌ها ی افراد را سنگین‌تر می‌کند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان ادامه داد: در فعالیت های  ما مبناهایی وجود دارد،  شامل مبنای شرعی و دینی،  مبنای عقل و عرف و ارزش‌های جامعه، مبنای علم به ویژه در حوزه هنر و مبنای  فطرت و مبنای  قانون به صورتی  که این مبناها هستند که مبنای فعالیت‌های ما در حوزه فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند.

سیدین نیا با اشاره به ظرفیت‌  خوبی که در اصفهان وجوددارد ، گفت: نباید منابع را  صرف کارهای زودگذر و بی فایده کنیم و باید بر کارهای ماندگار تمرکز داشته باشیم.

گفتنی است در این مراسم تکریم و معارفه از زحمات علی تمنایی تکریم و تمجید، و آیین اعطای حکم مسئولیت سید مهدی سیدین نیا نیز برگزار شد. 

انتهای پیام/*
۱۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما