plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۲
کد مطلب : ۳۵۹۹۱

استاندار اصفهان: وحدت و انسجام ملی، بهترین راه مقابله با دشمن است

استاندار اصفهان گفت: بهترین راه خنثی کردن کینه‌توزی و توطئه‌آفرینی دشمن علیه کشورمان، حفظ و ارتقاء سطح انسجام ملی است.
استاندار اصفهان: وحدت و انسجام ملی، بهترین راه مقابله با دشمن است
به گزارش سرویس استان اصفهان ایصال نیوز، سیدرضا مرتضوی روز دوشنبه در جمع فعالان اقتصادی استان افزود: انتخابات، مهمترین رویداد کشور است که در حال برنامه‌ریزی برای اجرا آن هستیم.

‎وی اظهار داشت: از جمله نتایج قابل توجه مشارکت همگانی در انتخابات پیش‌رو، کاهش طمع دشمن نسبت به ایران اسلامی است.

‎استاندار اصفهان یادآور شد: مردم ما از دیرباز تاکنون درگیر فتنه‌گری و تلاش‌های بی‌امان دشمن علیه انسجام ملی و توسعه همه جانبه کشورمان هستند.

‎وی خطاب به مدیران صنایع و فعالان عرصه تولید استان گفت: برگزاری انتخابات باشکوه و با مشارکت همگانی مردم، وحدت اجتماعی ایران اسلامی را به جهانیان نشان می‌دهد. ‎

مرتضوی افزود: از این رو، مشارکت همگانی بعنوان یکی از راهبردهای اساسی که رهبر انقلاب بر آن تأکید دارند بایستی مد نظر قرار بگیرد و هر فرد در هر جایگاهی برای تحقق آن بکوشد.

‎تأثیر انسجام ملی در شکست نقشه‌های دشمن

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان نیز با تاکید بر اهمیت و تاثیر انسجام‌ ملی در شکست دشمنان گفت: مردم‌سالاری دینی، مؤلفه تکوین قدرت نظام جمهوری اسلامی است. ‎

محمدرضا جان‌نثاری افزود: همین مؤلفه و انسجام ملی باعث شده است تا نقشه‌های دشمن، با وجود تحمیل هزینه‌های مالی و جانی به ایران اسلامی، همواره با شکست مواجه شود.

‎وی خاطرنشان کرد: یکی از عرصه‌هایی حضور فعال مردم که باعث عصبانیت و شکست دشمن می‌شود، برگزاری انتخابات باشکوه است. ‎

معاون استاندار اصفهان افزود: از این رو در تلاش هستیم تا انتخابات ذیل چهار راهبرد اساسی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب(سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت) برگزار شود و بر راهبرد مشارکت همگانی نیز تأکید فراوان داریم.

شایان ذکر است؛ انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان با ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفند سالجاری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/*
 
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما