plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۰
کد مطلب : ۳۵۳۳۲

پایان آتش بس؛ بمباران غزه دوباره آغاز شد

منابع خبری صبح جمعه از پایان آتش بس در غزه و آغاز بمباران سنگین مناطق مختلف غزه توسط رژیم صهیونیستی خبر دادند. درگیری‌های شدیدی نیز بین مقاومت حماس و نیروهای اشغالگر در شمال غربی غزه آغاز شده است.
پایان آتش بس؛ بمباران غزه دوباره آغاز شد
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، پس از هفت روز آتش بس موقت، از ساعت 7 صبح امروز جمعه شبکه الجزیره لحظاتی پیش از پایان آتش بس در غزه خبر داد زیرا که مهلت آتش‌بس بین حماس و رژیم صهیونیستی که با میانجی‌گری قطر همراه با تبادل اسرا آغاز شده بود، تمدید نشده است.

بر اساس اعلام برخی رسانه‌های عربی، تیراندازی و شلیک گلوله‌های سنگین در شمال غرب منطقه النصیرات و درگیری‌های شدید در شرق منطقه البریح از صبح جمعه آغاز شده است.

این منابع همچنین از درگیری و انفجار و حملات توپخانه‌ای در همه مناطقی که ارتش رژیم صهیونیستی پیشتر به آنجا یورش برده بودند خبر دادند.

درگیری‌هایی نیز در نزدیک چهار راه نتساریم شنیده شده و ارتش رژیم صهیونیستی از به صدا درآمدن آژیر خطر در شهرک صهیونیست نشین حولیت در اطراف نوار غزه خبر داده است.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که حماس توافق آتش‌بس موقت را نقض کرده و به سمت سرزمین‌های اشغالی گلوله شیلک کرده است.

شهر خان‌یونس از صبح امروز جمعه شاهد بمباران سنگین ارتش اسرائیل است.

درگیری‌های شدیدی هم اکنون بین رزمندگان مقاومت و نیروهای اشغالگر در شمال غربی غزه در جریان است.

قایق های جنگی رژیم صهیونیستی نیز حملات خود را علیه مناطق ساحلی غزه آغاز کرده اند.

به گزارش الجزیره، با از سرگیری حملات ارتش اسرائیل و بمباران غزه در ساعات اولیه امروز، تاکنون دهها نفر شهید و زخمی شده اند. 

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما