plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۳
کد مطلب : ۳۵۱۷۷

شهادت بیش از ۴۱ فلسطینی در حملات امروز صهیونیست‌ها

در پی تداوم حملات اشغالگران برای چهل و هفتمین روز متوالی علیه ساکنان نوار غزه، منابع پزشکی از شهادت ۴۱ فلسطینی و مفقود شدن ده‌ها تن دیگر طی امروز خبر دادند.
شهادت بیش از ۴۱ فلسطینی در حملات امروز صهیونیست‌ها
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، منابع پزشکی در غزه امروز (چهارشنبه، ۲۲ نوامبر) اعلام کردند که در حملات شب گذشته رژیم صهیونیستی به منازل مسکونی در مرکز نوار غزه، ۴۱ فلسطینی شهید شدند.

طبق گزارش پایگاه اینترنتی شبکه «الجزیره»، این منابع خاطرنشان کردند که پس از این حملات و به‌ویژه با قطع ارتباطات و ادامه بمباران نوار غزه توسط اسرائیل برای چهل و هفتمین روز متوالی، ده‌ها نفر مفقود شده‌اند.

جنگنده‌های ارتش رژیم اشغالگر بیمارستان «کمال عدوان» در شمال نوار غزه را یز شدیداً بمباران کردند. خبرنگار الجزیره افزود: نظامیان صهیونیست همچنین خیابان یافا در شرق شهر غزه را هدف بمباران خود قرار دادند.

خبرگزاری فلسطین «وفا»، هم امروز گزارش داد: بر اثر حملات یک پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی به خانه‌ای در اردوگاه «طولکرم» در کرانه باختری، ۵ فلسطینی شهید و چند تن دیگر زخمی شدند.

این حملات در حالی ادامه یافته که پس از ۴۷ روز درگیری میان مقاومت فلسطین و ارتش رژیم صهیونیستی، کابینه تل‌آویو بامداد امروز با توافق آتش‌بس در غزه موافقت کرد؛ مقامات دولت آمریکایی از میانجی‌گری‌های قطر و مصر در این پرونده تشکر کردند.فا رس 

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما