plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۳
کد مطلب : ۳۴۸۱۲

مسکو خواستار توقف فوری خونریزی در فلسطین شد

واسیلی نبنزیا نماینده دائم روسیه در سازمان ملل در سخنانی، گفت: خونریزی در مناقشه فلسطین و (رژیم) اسرائیل باید فورا متوقف شود تا از گسترش درگیری به کل خاورمیانه جلوگیری به عمل آید.
مسکو خواستار توقف فوری خونریزی در فلسطین شد
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز و به نقل از خبرگزاری تاس، نماینده روسیه در سازمان ملل افزود: در ابتدا باید خونریزی را متوقف و از بحران در کل منطقه جلوگیری کرد، در غیر این صورت هرگز درگیری متوقف نخواهد شد.

نبنزیا همچنین خواستار این شد که به طرف‌های میانجی اجازه داده شود تا برای رسیدن به یک راه‌حل دیپلماتیک برای پایان دادن به جنگ میان رژیم صهیونیستی و حماس اقدام کرده و به این ترتیب موجبات آزادی سریع گروگان‌ها نیز فراهم شود.

وی با تاکید بر لزوم توقف فوری درگیری‌ها خاطرنشان کرد: دیر یا زود باید این مسیر را طی کرد، تنها پرسش این است که در این بین چند انسان بیگناه جان خود را از دست خواهند داد؟

نبنزیا همچنین در واکنش به ادعای رژیم صهیونیستی برای لزوم پاسخ دادن به عملیات طوفان الاقصی، گفت: اسرائیل در درگیری کنونی حق دفاع از خود را ندارد زیرا یک حکومت اشغالگر است.

بیست و هفتمین روز حمله رژیم صهیونیستی به غزه و تداوم جنایت جنگی کشتار جمعی در غزه در حالی در جریان است که این رژیم با بمباران وحشیانه مناطق مسکونی و گسترش عملیات زمینی برای اشغال شمال غزه تاکنون 9000 نفر را به شهادت رسانده و بیش از 23 هزار نفر را نیز زخمی کرده است. 

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما