plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۰
کد مطلب : ۳۴۴۹۰

دیدار امیرعبداللهیان با اسماعیل هنیه در دوحه

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که در دوحه حضور دارد شامگاه شنبه با اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس دیدار و گفت‌گو کرد.
دیدار امیرعبداللهیان با اسماعیل هنیه در دوحه
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که در چهارمین مقصد سفرش به منطقه در دوحه قطر حضور دارد با اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) دیدار و گفت‌وگو کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان با تبریک پیروزی های مقاومت ملت فلسطین، گفت حجم جنایات جنگی صهیونیست‌ها علیه مردم غزه بالاست، چون ضربه ای از ملت فلسطین دریافت کردند که بی سابقه بوده است.

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس نیز با ابلاغ سلام خود به رهبر معظم انقلاب، رئیس جمهور و نیز ملت ایران و تشکر از حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران از فلسطین گفت، برگزاری نشست مقامات عالی سازمان همکاری اسلامی بسیار مهم است و انتظار داریم که شاهد حمایت قوی جهان اسلام از ملت فلسطین باشم.

این دیدار بعد از تحولات اخیر در فلسطین و عملیات طوفان الاقصی و حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه صورت می‌گیرد.

امیرعبداللهیان پیش از این همچنین با شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی نخست وزیر و وزیر خارجه قطر دیدار و گفت‌وگو کرده بود.

وزیر امور خارجه در دیدار با همتای قطری گفت: در صورت ادامه جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم و شهروندان فلسطین، هیچ کس نمی تواند تضمین کند که شرایط در منطقه به‌ همین شکل باقی بماند.

 پیش از قطر، وزیر امورخارجه با سفر به عراق، لبنان و سوریه همراهی و اتحاد محور مقاومت علیه جنایت‌های اخیر رژیم صهیونیستی را به نمایش گذاشت و اعلام کرد مقاومت برای هر سناریویی آماده است.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما