plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۵
کد مطلب : ۲۴۸۹۵

رایزنی وزیران امور خارجه ایران و قطر در تهران

وزیران امور خارجه ایران و قطر، ظهر امروز « چهارشنبه ۱۵ تیرماه » در تهران با یکدیگر دیدار و رایزنی می‌کنند. سخنگوی وزارت خارجه کشورمان گفت در سفر مقام قطری، علاوه بر روابط دوجانبه، موضوعات منطقه ای و بین المللی نیز مورد گفتگو قرار خواهد گرفت.
رایزنی وزیران امور خارجه ایران و قطر در تهران
به گزارش ایصال نیوز، سخنگوی وزارت امور خارجه از سفر «شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی» معاون نخست وزیر و وزیر خارجه قطر به کشورمان طی امروز خبر داد.

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه صبح روز چهارشنبه در این ارتباط گفت: با توجه به روابط بسیار خوب و رو به گسترش ایران و قطر، در دیدار مقام قطری با حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان، علاوه بر روابط دوجانبه، موضوعات مورد علاقه در حوزه منطقه ای و بین المللی نیز مورد گفتگو و تبادل نظر قرار خواهد گرفت.

به گزارش ایسنا،«محمد بن عبدالرحمن آل ثانی»، وزیر امور خارجه قطر، امروز با سفر به تهران با حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه دیدار و رایزنی می‌کند.

به نظر می رسد محور اصلی رایزنی این دو دیپلمات عالی رتبه ایرانی و قطری، گفت‌وگو در مورد آخرین روند مذاکرات احیای برجام، رفع تحریم‌ها و نشست اخیر «دوحه» باشد.

بر اساس این گزارش، وزیر امور خارجه کشورمام بعدازظهر روز سه شنبه نیز با «جوزف بورل » مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا نیز در مورد آخرین روند مذاکرات احیای برحام به صورت تلفنی رایزنی و گفت‌گو کرد.

انتهای پیام/*
۱
مرجع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما