plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۲
کد مطلب : ۳۴۴۶۸

بمباران شدید مناطق مختلف نوار غزه؛ شمار شهدای فلسطینی به 1950 نفر رسید

در بامداد هشتمین روز بمباران متوالی غزه، مناطق مختلف باریکه غزه زیر آتش سنگین بمباران هوایی و توپخانه ای رژیم صهیونیستی قرار گرفت.
بمباران شدید مناطق مختلف نوار غزه؛ شمار شهدای فلسطینی به 1950 نفر رسید
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز و به نقل از رسانه های فلسطینی، جنگنده های رژیم صهیونیستی هم اکنون درحال بمباران محله های «الکرامه»، «بئرالنعجه»، «الشجاعیه»، «دیرالبلح» و «خانیونس» هستند.

توپخانه این رژیم نیز مناطق مختلف نوار غزه را زیر آتش سنگین گرفته اند.

درجریان این حملات چند ساختمان مسکونی به طور کامل تخریب شده است و تلاش برای بیرون کشیدن زخمی ها و اجساد شهدا ادامه دارد.

با ادامه نبرد در فلسطین، رژیم صهیونیستی که همچنان از شوک حمله مقاومت خارج نشده است، دیوانه وار در حال بمباران مناطق مسکونی باریکه غزه است.

وزارت بهداشت فلسطین در باره آمار شهداء در آخرین گزارش خود از شهادت بیش از یکهزار و ۹۵۰ غیرنظامی از جمله ۶۱۴ کودک و ۳۷۰ زن در بمباران های رژیم صهیونیستی خبرداد.

بر اساس این گزارش، هفت هزار و ۶۹۶ نفر نیز تاکنون در بمباران های رژیم صهیوینستی زخمی شده اند.

وزارت بهداشت فلسطین همچین اعلام کرد که از زمان آغاز حملات تاکنون ۱۵ عضو کادر پزشکی به شهادت رسیده و ۲۳ آمبولانس نیز هدف قرار گرفته و از خدمت خارج شده است. با از دست رفتن امکانات و توان درمانی و دارویی و پرشدن همه تخت های بیمارستانی، ناقوس خطر در بخش بهداشت و درمان به صدا درآمده است.

بمباران بیمارستان کودکان غزه با بمب های حاوی فسفر سفید از جدیدترین جنایت های رژیم صهیونیستی در نوار غزه بود که منجر به تخلیه این بیمارستان شد.

نیروهای مقاومت فلسطین از شنبه ۱۵ مهرماه برابر با ۷ اکتبر ۲۰۲۳ عملیات همه جانبه و بی‌نظیری با نام «عملیات طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کرداند.

با آغاز این عملیات و حملات نیروهای مقاومت فلسطین فقط در ۲۰ دقیقه، ۵ هزار راکت به سمت مواضع صهیونیست‌ها روانه شد و هم‌زمان با آن پاراگلایدرهای حماس بر فراز سرزمین‌های اشغالی به پرواز درآمدند تا آسمان برای اشغالگران ناامن‌تر از همیشه شود. رژیم صهیونیستی که در میدان نبرد با مقاومت فلسطین غافلگیر و شکست مفتضحانه‌ای را طی چند روز گذشته متحمل شده با اقدامی غیر انسانی تمام گذرگاه‌های غزه را بسته تا مقاومت فلسطین را ناگزیر به توقف عملیات دلاورانه «طوفان الاقصی» کند.

انتهای پیام/*
 
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما