plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۷
کد مطلب : ۳۴۳۰۱
با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاون امور زنان ریاست جمهوری

آیین پایانی جشنواره بین‌المللی رسانه خورشید در مشهد مقدس برگزار می شود

حضور ۱۰۰ نفر از بانوان و فعالان رسانه‌ای ایران و ۴۰ کشور جهان در جشنواره
آئین پایانی نخستین جشنواره بین المللی رسانه خورشید، در شهر مقدس مشهد و با حضور ۱۰۰ نفر از بانوان و فعالان رسانه‌ای از ایران و ۴۰ کشور جهان برگزار می‌شود.
آیین پایانی جشنواره بین‌المللی رسانه خورشید در مشهد مقدس برگزار می شود
به گزارش سرویس فرهنگ ایصال نیوز، فردا ( شنبه هشتم مهرماه 1402)، آئین پایانی نخستین جشنواره بین المللی رسانه خورشید، در شهر مقدس مشهد و با حضور ۱۰۰ نفر از بانوان و فعالان رسانه‌ای از ایران و ۴۰ کشور جهان، با سخنرانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاون امور زنان ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

بر اساس گزارش ستاد خبری اولین جشنواره بین‌المللی «خورشید»، مرضیه هاشمی، دبیر جشنواره در گفت‌گویی دربارۀ نحوۀ داوری این جشنواره توضیح داد: ابتدا دبیرخانه آثار رسیده را از نظر زمان‌بندی و داشتن شرایط اعلام‌شده در فراخوان بررسی کرد و سپس داوران این آثار را مطالعه و برگزیدگان را انتخاب کردند. 

در این مراسم از نفرات برتر هر بخش نیز تجلیل خواهد شد. 



این جشنواره با شعار «زنان روشنگری می کنند» و به یاد شهیده راه روشنگری «شیرین ابوعاقله» برنامه ریزی شده است. 

جشنواره «خورشید» توسط معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مشارکت معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، شهرداری مشهد و بنیاد گوهرشاد برگزار می شود که نقش رسانه‌ای زنان در تحقق عدالت اجتماعی، پایگاه امن خانواده و تهدیدهای رسانه‌ای، زن و رسانه مقاومت، رسانه و بردگی مدرن در جهان امروز را بررسی می کند.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما