plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰
کد مطلب : ۷۶۲۱
در مراسم یوم‌الله ۲۲ بهمن مشهد مقدس

رئیسی: خواست مردم شکل گرفتن ساز و کارهایی در تراز انقلاب شکوهمند اسلامی است

شعار‌ها و آرمان‌های انقلاب 57 ذره‌ای عوض نشده است
رئیس قوه قضائیه تصریح کرد: امروز خواست مردم و خواست انقلابیون شکل گرفتن نهادها، سازمان‌ها، ادارات و سازوکار‌هایی در تراز انقلاب شکوهمند انقلاب اسلامی است.
عکس از علی عبدالهی
عکس از علی عبدالهی
به گزارش ایصال نیوز، آیت الله رئیسی، با حضور و سخنرانی در جمع راهپیمایان یوم الله حماسی 22 بهمن در مشهد مقدس، با بیان اینکه امروز کدام کشور مستقلانه برای منافع خود تصمیم می‌گیرد؟، تصریح کرد: مستقل‌ترین کشور بدون وابستگی به شرق یا غرب بر روی کره زمین، ایران اسلامی است که اساسش بر رای مردم و براساس حاکمیت احکام اسلام شکل گرفته است.

رئیس قوه قضائیه گفت: اغلب انقلاب‌ها اگر بتوان نام آن‌ها را در دنیا انقلاب گذاشت، خیزش‌ها، حرکت‌ها و نهضت‌ها بعد از گذشت مدتی از اهداف و آرمانشان فاصله می‌گیرند.

وی تأکید کرد: امروز مردم در سراسر ایران اسلامی همان را فریاد می‌زنند که در ۲۲ بهمن ۵۷ می‌خواستند. شعار‌ها و آرمان‌ها ذره‌ای عوض نشده است. خواست مردم همان اصول و مبانی است که نظام بر اساس آن شکل گرفت؛ این اصول پایدار است. 

رئیسی در ادامه گفت: امروز خواست مردم و خواست انقلابیون شکل گرفتن نهادها، سازمان‌ها، ادارات و سازوکار‌هایی در تراز انقلاب شکوهمند انقلاب اسلامی است.

رئیس قوه قضائیه تصریح کرد: در گام دوم انقلاب پیرایش از هر گونه آلودگی، ناسلامتی و فساد خواست جدی مردم انقلابی ماست.

وی تأکید کرد: آنچه امروز خواست مردم بر بستر گام دوم انقلاب است، شکل گرفتن همه اهداف نظام و انقلاب اسلامی است. این دهه، دهه پیشرفت و عدالت است و نکته مهم آن است که پیشرفته شدن کشور با مصرف محصولات پیشرفته اتفاق نمی‌افتد. 

آیت الله رئیسی اظهار کرد: آنچه در مورد عدالت می‌گوییم و این کشور به دنبال تحقق آن است، عدالت در حوزه اقتصادی، اجتماعی، قضایی، فرهنگی و همه حوزه‌هاست، هر جا مردم احساس کنند دشمن در حال سو استفاده است خیلی زود صفوف خود را جدا می‌کنند، به آنچه چند ماه پیش رخ داد دقت کنید، مردم خواسته‌هایی داشتن اما وقتی حضور دشمن را شاهد بودند بسیار سریع دشمن را تنها گذاشتن، مردم در تشییع پیکر حاج قاسم سلیمانی اثبات کردند رای آنها مقاومت است نه مذاکره، آنچه می‌تواند کشور را پیشرفته کند توانمند شدن در کالاها و در تولیدات و علم و فناوری خواهد بود. 

رئیس قوه قضائیه گفت: می‌خواستند با بعضی هواپرستی‌ها، غفلت‌ها و شایعه پرستی‌ها در درون القا کنند که فساد همه جا را گرفته است، امروز ادراک مردم این است که هیچگونه فسادی در انقلاب اسلامی قابل پذیرش نیست، دشمن می‌خواست القا کند که فساد همه جا را گرفته است و همه مرتکب فساد هستند، یک نگرانی و دغدغه‌ای برای جامعه پیش آمد، به برکات هدایت‌های رهبری و حضور مردم و اقدامات مجاهدان این عرصه، امروز نگاه مردم آن است که در ذات انقلاب اسلامی مبارزه با فساد نهاده شده و فساد را به هیچ عنوان اجازه نخواهند داد در هیچ کجا لانه کند. 

انتهای پیام/*
 
۰
مرجع : میزان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما