plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۷
کد مطلب : ۳۴۲۷۴

پیام همدردی امیر عبداللهیان به وزیر امور خارجه عراق

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در پیامی به وزیر امور خارجه عراق به خاطر حادثه آتش سوزی اخیر در استان نینوای عراق که باعث کشته ومجروح شدن صدها نفر از شهروندان عراقی شده است ، اعلام کرد: مراکز امدادی و درمانی جمهوری اسلامی ایران برای مساعدت به آسیب‌دیدگان و مجروحان این حادثه آمادگی دارند.
پیام همدردی امیر عبداللهیان به وزیر امور خارجه عراق
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، در متن پیام تسلیت حسین امیرعبداللهیان در این ارتباط آمده است:

«برادر گرامی جناب آقای فؤاد حسین
وزیر محترم امور خارجه جمهوری عراق
سلام علیکم

با کمال تأسف و تأثر، کشته و مجروح شدن جمع زیادی از برادران و خواهران عزیز عراقی در حادثه آتش سوزی شب گذشته در منطقه حمدانیه استان نینوای عراق را به جنابعالی، دولت، ملت و مراجع عظام کشور همسایه و برادر عراق بویژه به خانواده‌های داغدار جانباختگان تسلیت می‌گویم.

از خداوند بزرگ و حکیم، برای درگذشتگان این حادثه تلخ و ناگوار، رحمت و غفران واسعه الهی، برای مجروحان شفای عاجل و برای خانواده‌های مصیبت دیده صبر و شکیبائی مسئلت می‌کنم.

در پایان یادآور می شوم که مراکز امدادی و درمانی جمهوری اسلامی ایران برای مساعدت به آسیب‌دیدگان و مجروحان این حادثه آمادگی دارند.»

همچنین، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و محمدکاظم آل صادق سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق نیز صبح روز چهارشنبه در بیانیه های جداگانه ای با دولت و ملت عراق ابراز همدردی کردند.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما