plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۸
کد مطلب : ۳۴۰۸۶

قدردانی ایران از دولت و ملت عراق برای برگزاری شکوهمند اربعین

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در گفت وگوی تلفنی با همتای عراقی خود، از مساعدت، حسن استقبال و مهمان نوازی دولت و ملت عراق در برگزاری شکوهمند رویداد عظیم اربعین تشکر و قدردانی کرد.
قدردانی ایران از دولت و ملت عراق برای برگزاری شکوهمند اربعین
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه روز سه شنبه در گفت وگوی تلفنی با فؤاد حسین وزیر امور خارجه عراق از مساعدت، حسن استقبال و مهمان نوازی دولت و ملت عراق در برگزاری شکوهمند رویداد عظیم اربعین تشکر و قدردانی کرد.

وزیر امور خارجه در این تماس تلفنی با اشاره به اهمیت اربعین نزد محبان و پیروان امام حسین(س) و آزادگان جهان، مدیریت شایسته دولت و حسن مهمان نوازی مردم عراق در برگزاری تجمع میلیونی زائرین از کشورهای مختلف را نشانه ای از اقتدار و ثبات در کشور دوست و برادر عراق برشمرد.

وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و جمهوری عراق همچنین در خلال این تماس تلفنی مناسبات فی‌مابین در حوزه های مختلف را مورد گفت گو قرار دادند و بر تداوم همکاری ها و استمرار رایزنی در زمینه های مختلف تاکید کردند.

گفتنی است؛ امسال پرشورتر از سالهای گذشته حرکت زائران حسینی در مسیر نجف اشرف تا کربلای معلا به بزرگترین راهپیمایی در جهان بدل شده است؛ میلیون ها زائر برای گرامیداشت مراسم اربعین حسینی به سمت مرقد مطهر امام حسین علیه السلام و برادر بزرگوارش عباس در کربلاء عاشقانه و با اخلاص گام برداشتند. 

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما