plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۷
کد مطلب : ۳۳۷۴۱

تشدید شکاف در تشکیلات نظامی رژیم صهیونیستی

مصطفی اللداوی، نویسنده و پژوهشگر سیاسی از تشدید شکاف در نهاد نظامی رژیم صهیونیستی خبر داد که مهمترین رکن از سه رکن این رژیم محسوب می شود.
تشدید شکاف در تشکیلات نظامی رژیم صهیونیستی
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، اللداوی در گفت‌وگو با برنامه الحدث شبکه خبری العالم گفت: رژیم اشغالگر اسرائیل بر سه ستون یا سه رکن بنا شده است: شهرک‌سازی، ارتش و هم پیمانان و امروزه همه این ستون‌ها شروع به لرزیدن کرده اند هرچند ستون ارتش بیشتر متزلزل شده است.

وی شکاف در نهاد ارتش در رژیم صهیونیستی را بسیار مهم توصیف و تاکید کرد رژیم اشغالگر در واقع ارتشی است که یک جکومت برای آن ایجاد شده است.

این پژوهشگر سیاسی خاطرنشان کرد: هم اکنون در محافل رژیم اشغالگر درمورد فرار نیروهای ذخیره از خدمت سخن می گویند و هنوز درباره افسران و سربازانی که در حال خدمت نظامی هستند، صحبتی به میان نیامده است اما روزهای آینده این موضوع را فاش خواهد کرد.

وی توضیح داد که این بحران همانند گلوله ای برفی است که روز به روز در حال بزرگ شدن است و ممکن است در چند روز آینده خبر خروج افسران ارشد نظامی از ارتش را بشنویم.

اللداوی تاکید کرد که این مشکل بین بنیامین نتانیاهو نخست وزیر و یوآو گالانت، شخصی شده است. گالانت ژنرالی است که ابعاد بحران در ارتش اسرائیل را احساس می کند.

وی مهم‌ترین اتفاق در زمینه شکاف در دستگاه‌ نظامی اسرائیل را ترک خدمت خلبانان نیروی هوایی دانست که ستون ارتش اسرائیل محسوب می شود.العا لم 

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما