plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۳ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۳
کد مطلب : ۳۳۵۱۵
مدیرعامل آبفای اصفهان تصریح کرد

تلاش برای تامین پایدار آب شرب اصفهان بزرگ

کیفیت آب شرب خط قرمز آبفای استان است
مدیرعامل آبفای اصفهان از تلاش برای تامین پایدار آب شرب اصفهان بزرگ در گرم‌ترین روزهای تابستان با استفاده از تجهیزات ابزار دقیق پیشرفته (سامانه تله متری) خبر داد.
تلاش برای تامین پایدار آب شرب اصفهان بزرگ
به گزارش سرویس استان اصفهان ایصال نیوز، حسین اکبریان بامداد جمعه درگفت و گو با ایرنا درباره اقدامات فنی و مهندسی در تامین پایدار و توزیع عادلانه آب شرب در سطح استان در گرمترین روزهای سال اظهار داشت: سیستم های مختلف هوشمند این صنعت از جمله تله متری و دیسپاچینگ تاسیسات آب در استان اصفهان یکی از کامل ترین و پیشرفته ترین سیستم‌ها در تاسیسات صنعت آب کشور به شمار می آید؛ همچنین نصب و راه اندازی ۵۰۰ تابلو پایش آنلاین فشار شبکه توزیع یکی دیگر از عوامل موثر در تامین و توزیع پایدار آب شرب در شهرها و روستاهای استان قلمداد می شود.

وی خاطرنشان کرد: باید با بررسی لحظه به لحظه ظرفیت منابع و مخازن، زمینه های تامین پایدار آب شرب مردم در سطح استان فراهم شود، این درحالیست که کیفیت آب شرب خط قرمز آبفای استان است و هر منبع آبی باید قبل از در مدار قرار گرفتن، از لحاظ کیفی مورد تایید نهادهای ذیصلاح قرار گیرد.

مدیر عامل آبفای استان اصفهان به ضرورت مصرف بهینه آب توسط هم استانی‌ها اشاره و بیان کرد: این شرکت با اجرای « پویش شهروند مروج آب» از همه مردم درخواست می کند با همکاری با مسئولان آبفا در سطح استان فرهنگ بهینه مصرف آب را در جامعه نهادینه کنند.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما