plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۰
کد مطلب : ۳۱۸۹۶
در نشست خبری با خبرنگاران

بهادری جهرمی: سفر رییس جمهور به سوریه سفر بسیار راهبردی خواهد بود

سخنگوی دولت گفت: سفر رئیس‌جمهور به سوریه در راستای استمرار سیاست همسایگی و تقویت محور مقاومت خواهد بود.
بهادری جهرمی: سفر رییس جمهور به سوریه سفر بسیار راهبردی خواهد بود
به گزارش سرویس سیاسی ایصال نیوز، علی بهادری‌جهرمی سخنگوی دولت در نشست خبری با خبرنگاران طی سخنانی ضمن گرامیداشت روزهای کارگر و معلم، بیان کرد: در آستانه سفر رییس‌جمهور به کشور دوست سوریه هستیم و این سفر فردا به دعوت رسمی آقای بشار اسد و بعد از 13 سال در قامت ریاست‌جمهوری ایران انجام می‌گیرد.

این سفر در راستای استمرار سیاست همسایگی و تقویت محور مقاومت خواهد بود.

وی افزود: نمایشگاه کتاب امسال با مشارکت بیش از 3000 ناشر داخلی و خارجی به صورت حضوری و مجازی برگزار خواهد شد و با تدبیر وزارت ارشاد، کتابفروشی‌ها هم در بخش مجازی حضور دارند از آنان حمایت بعمل آورده شود. هفتمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی کشور در هفته آینده با حضور بیش از تاجر و بازرگان خارجی حضور خواهند داشت.

سخنگوی دولت در پاسخ به سوالی اظهار داشت: لایحه آبخیزداری در دولت در حال بررسی است و جلسات متعددی برای آن برگزار شده و البته این حوزه با بخش‌های مختلفی مرتبط است و جنبه‌های متعددی دارد و می‌خواهیم لایحه کاملی ارائه کنیم، به دلیل تقارن با برنامه هفتم و بودجه، کار همزمان پیش رفت و سعی داریم این لایحه با برنامه تضاد نداشته باشد و پیش‌بینی می‌کنیم بعد از برنامه هفتم، به سرانجام برسد.

بهادری‌جهرمی درباره اظهار نظر برخی نمایندگان پیرامون احتمال گران شدن دارو در آینده تصریح کرد: بودجه به تصویب مجلس رسیده و منابع بودجه مصوب نمایندگان است. دولت اولویت ویژه‌ای برای حوزه دارو در نظر دارد و در صورت درخواست وزارت بهداشت سریع عمل خواهیم کرد و اجازه بروز مشکل را نمی‌دهیم. اخیرا هم تفاهم‌نامه‌ای برای تخصیص ارز و یا رفع مشکلات در این حوزه امضا شده تا به مشکلی نخوریم. اگر نیازی باشد لایحه اصلاحی هم به مجلس داده خواهد شد و از این حیث مشکلی نخواهیم داشت.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما