plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰
کد مطلب : ۳۱۷۲۹

لیگ برتر؛ سپاهان صدر جدول را از دست داد

صد و دو دقیقه بازی نفس‌گیر و پر التهاب ملوان و سپاهان با تساوی به پایان رسید تا هفته عالی پرسپولیس تکمیل شود.
لیگ برتر؛ سپاهان صدر جدول را از دست داد
به گزارش سرویس ورزشی ایصال نیوز، مسابقه حساس دو تیم سپاهان و ملوان در هفته بیست و هفتم لیگ برتر عصر دوشنبه چهارم اردیبهشت ۱۴۰۲ در ورزشگاه نقش جهان اصفهان و با حضور 4۰ هزار تماشاگر برگزار شد.

بازی جذاب، پرموقعیت و نفس‌گیر سپاهان و ملوان در روزی که شاگردان مورایس موقعیت‌های فراوانی خلق کردند و ملوان نیز بازی شجاعانه‌ای ارائه داد در ورزشگاه سراسر زردپوش نقش جهان مساوی شد تا پرسپولیس صدرنشین بماند.

شاگردان ژوزه مورایس از همان دقیقه اول بازی را هجومی آغاز کردند و فشار زیادی به روی دروازه ایمان صادقی آوردند اما موقعیت‌ها یکی پس از دیگری از دست می‌رفت؛ در نیمه اول دقت ضربات پایانی سپاهانی‌ها کافی نبود و ملوان نیز خوب دفاع می‌کرد. ضمن اینکه شاگردان زارع در نیمه اول با وجود فشار میزبان بازی سرعتی و خوبی را ارائه دادند.

در نیمه دوم نیز فشار حملات سپاهانی‌ها ادامه پیدا کرد و این تیم بارها صاحب ضربه ایستگاهی و کرنر شد که سرانجام در دقیقه ۶۰ یکی از آنها با سانتر عالی رضاییان و ضربه سر مغانلو تبدیل به گل اول این مسابقه شد.

پس از این گل سپاهانی‌ها میل شدید خود به گلزنی را از دست دادند و علی‌رغم اینکه حملات خوبی را طراحی می‌کردند اما آرام‌تر از قبل بازی می‌کردند و باز هم در زیاد کردن اختلاف گل ناکام بودند تا اینکه در دقیقه ۸۶ ورزشگاه سرخوش و خوش‌خیال نقش جهان که برای صدرنشینی دوباره نقشه می‌کشید در سکوت مطلق فرو رفت و فقط صدای فریاد ملوانی‌ها به گوش می‌رسید. سهیل فداکار با فرصت طلبی یکی از اندک موقعیت‌های تیمش در نیمه دوم را به گل تبدیل کرد تا معادله قهرمانی را نیز دستخوش تغییر کند.

پس از گل ملوان التهاب بازی بیش از پیش شد و اعتراضات زیاد شده بود اما سپاهان پر استرس نتوانست مسابقه‌ای را که ۱۱+۹۰ دقیقه به طول انجامید را به تساوی بکشاند.

با این نتیجه سپاهان ۵۶ امتیازی و در رده دوم قرار گرفت و حالا شاگردان مورایس هستند که باید منتظر لغزش پرسپولیس باشند.

ملوان نیز ۲۶ امتیازی شد و در پایان هفته بیست و هفتم دوازدهم است.ورزش سه 

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما