plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰
کد مطلب : ۳۱۴۸۹
پس از مصاف با مس کرمان

گل‌محمدی: مهم‌ترین ۳ امتیاز فصل را گرفتیم

پرسپولیس سه - یک مس کرمان
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است ۳ امتیاز دیدار مقابل مس کرمان، مهم‌ترین ۳ امتیاز تیمش در فصل جاری لیگ برتر بوده است.
گل‌محمدی: مهم‌ترین ۳ امتیاز فصل را گرفتیم
به گزارش سرویس ورزشی ایصال نیوز، یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس پس از دیدار تیمش مقابل مس کرمان از سری رقابت‌های هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال ایران که در ورزشگاه شهید باهنر کرمان با برتری ۳ بر یک پرسپولیس به پایان رسید، اظهار کرد: به بازیکنان گفته بودم ۳ امتیاز دیدار و برد مقابل مس کرمان، مهم‌ترین ۳ امتیاز فصل پرسپولیس است و باید به دیدار پیش روی خود نگاه کنیم.

وی ادامه داد: می‌دانم که داربی حساسیت‌های خاص خودش را دارد و در هر صورت همه دوست دارند با نفرات کامل پا به میدان مسابقه بگذارند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد استفاده نکردن از بازیکنان ۳ کارته پرسپولیس و تغییرات این تیم در دیدار مقابل مس کرمان، عنوان کرد: همواره به بازیکنان گفته‌ام که اگر در مور در مسائل فنی تمرکز کنند و وظایف خود را به خوبی انجام دهند کسی اخطار بی‌مورد نمی‌گیرد و امروز نیز تمرکز به کمک بازیکنان تیم آمد. اینکه بخواهیم کارت نگیریم و تمرکز کافی نداشته باشیم، به نظرم بازیکن نمی‌تواند تمرکز کافی داشته باشد و قطعا روی عملکرد فنی وی تاثیرگذار خواهد بود.

گل‌محمدی ضمن تشکر از هواداران پرسپولیس در کرمان و حضور پرشورشان در ورزشگاه شهید باهنر کرمان، گفت: بازی را خیلی خوب شروع کردیم و در نیمه اول توانستیم به بازی مسلط شویم و گل بزنیم و مسابقه را کنترل کنیم. ما نیمه خیلی خوبی را با انگیزه بالا و تعداد پاس‌های بالا پشت سر گذاشتیم و یک نبرد سراسر هجومی را از پرسپولیس شاهد بودیم و می‌توانستیم به تعداد گل‌های خود اضافه کنیم، حتی می‌توانستیم در نیمه نخست به گل سوم خود نیز برسیم.

وی در مورد مسائل مالی پرسپولیس و گلایه بازیکنان، عنوان کرد: به هر صورت وقتی بازیکنان کار خود را انجام دهند و زندگی آن ها فوتبال است، انتظار دارند باشگاه به تعهدات خود عمل کند. باید شرایط باشگاه را با توجه به مشکلات زیادی که به دلیل بدهکاری‌ها که شرایط خوبی نیست درک کنیم که همه ما وضعیت را درک می کنیم. مدیرعامل باشگاه وعده داد که قبل از دیدار مقابل استقلال بخشی از مطالبات بازیکنان پرداخت شود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با تاکید بر اینکه تمرکز تیم روی مسابقات است، گفت: با توجه به وضعیت اقتصادی مردم و مشکلات بسیاری که داریم صحبت کردن در مورد مسائل مالی خیلی درست نیست هر چند که امیدوارم این مشکلات هرچه زودتر برطرف شود.ایسنا

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما