plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۲
کد مطلب : ۳۱۳۷
تحولات نظامی در روسیه

بمباران منطقه الحاره توسط رژیم صهیونیستی

درگیری سامانه پدافند هوایی روسیه
تلویزیون سوریه نیز با تایید این خبر، اعلام کرد که این حمله فقط خسارات مادی برجا گذاشته است. سامانه پدافند هوایی سوریه در مقابله با تهاجم دشمن برخی موشکهای شلیک شده را قبل از اصابت به هدف منهدم کرد. سازمانهای بین المللی همواره در برابر تجاوزات هوایی و کشتار غیرنظامیان سوریه توسط رژیم صهیونیستی سکوت کرده اند.
بمباران منطقه الحاره توسط رژیم صهیونیستی
به گزارش ایصال نیوز به نقل از «سانا» سوریه، ساعت یک و نیم بامداد امروز چهارشنبه، رژیم صهیونیستی با حمله موشکی یک منطقه دیدبانی در استان ریف درعا در جنوب سوریه را مورد هدف قرار داد و خسارات مادی به آن وارد کرد. خبر می دهند. تلویزیون سوریه نیز با تایید این خبر، اعلام کرد که این حمله فقط خسارات مادی برجا گذاشته است. سامانه پدافند هوایی سوریه در مقابله با تهاجم دشمن برخی موشکهای شلیک شده را قبل از اصابت به هدف منهدم کرد.
این حمله به اهدافی در منطقه راهبردی «تل‌الحاره» واقع در درعا و جنوب سوریه صورت گرفته است. این منطقه در حال حاضر محل استقرار یک پایگاه نیروی هوایی است. دولت سوریه بارها اعلام کرده است رژیم اسرائیل و متحدان منطقه‌ای و غربی آن از گروه‌های تکفیری تروریستی که علیه دولت سوریه می‌جنگند، حمایت می‌کنند.
منطقه تل الحاره در استان درعا 22 خردادماه نیز هدف حمله هوایی رژیم صهیونیستی قرار گرفته بود.
گفتنی است، اسرائیل تاکنون صدها بار با نقض هوایی آسمان لبنان و سوریه با بمباران و حمله موشکی به اهدافی در مناطق مختلف سوریه هجوم برده و بارها ادعا کرده با اطلاع ارتش روسیه، اهدافی را در سوریه مورد حمله قرار داده است. سازمانهای بین المللی همواره در برابر تجاوزات هوایی و کشتار غیرنظامیان سوریه توسط رژیم صهیونیستی سکوت کرده اند.
انتهای پیام/*
۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما