plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۰
کد مطلب : ۳۰۴۵۰

تداوم مسمومیت سریالی دختران دانش‌آموز؛ انتقال ۳۵ دانش آموز به بیمارستانی در دماوند تهران

در ادامه مسمومیت های سریالی و مشکوک اخیر در چند شهر از کشورمان، ظهر امروز سه شنبه تعدادی از دانش‌آموزان دبیرستان دخترانه خیام پردیس دماوند با اعلام مسمومیت، از مدرسه به بیمارستان اعزام شدند.
تداوم مسمومیت سریالی دختران دانش‌آموز؛ انتقال ۳۵ دانش آموز به بیمارستانی در دماوند تهران
به گزارش ایصال نیوز، تسنیم نوشت: تعدادی از دانش‌آموزان دبیرستان دخترانه خیام پردیس دماوند دچار مسمومیت و راهی بیمارستان شدند.

امروز سه شنبه حوالی ظهر تعدادی از دانش‌آموزان در مدرسه دخترانه خیام در فاز ۱۱ پردیس دچار مسمومیت شدند. تاکنون ۳۵ دانش‌آموز به بیمارستان الغدیر پردیس منتقل شده‌اند و در حال حاضر کارشناسان اورژانس در مدرسه حضور داشته و اوضاع را تحت کنترل دارند و بنا بر اظهارات عوامل اورژانس مسمویت شدید نبوده و حال اکثر دانش آموزان خوب است.

از سوی دیگر، رئیس آموزش و پرورش شهرستان پردیس در خصوص گازگرفتگی تعدادی از دانش آموزان مدرسه خیام (متوسطه دوم فاز ۱۱ پردیس) گفت: امروز سه شنبه 9 اسفند ساعتی پیش در مدرسه خیام که مقطع دبیرستان متوسطه دوم دختران است تعدادی از دانش آموزان بر اثر گازگرفتگی دچار مسمومیت و به مراکز درمانی منتقل شدند.

گفتنی است، پیشتر جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت و خمام در انتقاد از تاخیر در شناسایی عوامل این مسمومیت های سریالی که در قم و بروجرد رخ داده بود گفت: دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی و بخش‌های دیگر باید هشیار باشند و اینکه در مسئله مسمومیت دانش آموزان در قم می‌توانستند در عرض ۲۴ ساعت موضوع را پیگیری کنند. چطور می‌شود ۳۰ دانش آموز از یک مدرسه به بیمارستان می‌روند و مشخص نمی‌شود از چه گازی مسموم شدند و این کم کاری دستگاه‌ها کاملا روشن است.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما