plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۲
کد مطلب : ۲۹۳۰
کاخ سفید اعلام کرد

مارک اسپر رسماً برای تصدی ریاست وزارت دفاع آمریکا معرفی شد

«اسپر» پیش از این سمت، دبیر ارتش آمریکا بود
مارک اسپر ۵۵ ساله از نوامبر سال ۲۰۱۷ با چراغ سبز سنا به عنوان معاون وزیر دفاع آمریکا در ارتش مشغول بوده است. پنتاگون در زندگینامه مارک اسپر وظایف او را شامل استخدام، سازماندهی، آموزش، تدارکات و مراقبت از ۱.۴ میلیون نظامی زیر پرچم، گارد ملی، سربازان ذخیره، دپارتمان غیرنظامیان ارتش و خانواده‌هایشان عنوان کرده است.
مارک اسپر رسماً برای تصدی ریاست وزارت دفاع آمریکا معرفی شد
به گزارش ایصال نیوز، کاخ سفید بامداد سه‌شنبه (به وقت تهران) رسماً «مارک اسپر» را به عنوان گزینه تصدی ریاست وزارت دفاع آمریکا به مجلس سنای این کشور معرفی کرد. معرفی اسپر پس از آن صورت می‌گیرد که «پاتریک شاناهان»، سرپرست سابق وزارت دفاع آمریکا انصراف خود را از تصدی این سمت اعلام کرد. شاناهان، خود بعد از استعفای «جیمز متیس» به عنوان سرپرست وزارت دفاع آمریکا معرفی شده بود. او قبل از این سمت، دبیر ارتش آمریکا بود که عالی‌ترین مقام غیرنظامی در ارتش ایالات متحده به شمار می‌رود. او در نشست اخیر وزرای دفاع پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) اعلام کرد که کشورش به دنبال جنگ با ایران نیست. اسپر قبل از این سمت، دبیر ارتش آمریکا بود که عالی‌ترین مقام غیرنظامی در ارتش این کشور به شمار می‌رود.
گفتنی است، مارک اسپر ۵۵ ساله از نوامبر سال ۲۰۱۷ با چراغ سبز سنا به عنوان معاون وزیر دفاع آمریکا در ارتش مشغول بوده است. پنتاگون در زندگینامه مارک اسپر وظایف او را شامل استخدام، سازماندهی، آموزش، تدارکات و مراقبت از ۱.۴ میلیون نظامی زیر پرچم، گارد ملی، سربازان ذخیره، دپارتمان غیرنظامیان ارتش و خانواده‌هایشان عنوان کرده است.
انتهای پیام/*
۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما