plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۶
کد مطلب : ۲۹۲۹
بامداد امروز رخ داد

۱۴ واحد مسکونی روستایی فریدونشهر در اثر زلزله آسیب دید

بزرگی این زمین لرزه 4 ریشتر گزارش شده است
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: زمین لرزه بامداد روز سه شنبه در فریدونشهر به ۱۴ واحد مسکونی روستایی غیرمقاوم بین ۲۰ تا ۳۵ درصد خسارت وارد کرد. با وجود فاصله ۲۳ کیلومتری کانون زلزله تا مرکز شهرستان، این زمین‌لرزه به وضوح در فریدونشهر احساس شد و موجب شد بسیاری از مردم از خانه‌های خود خارج شوند و تعدادی ترجیح دهند تا صبح بیدار بمانند.
۱۴ واحد مسکونی روستایی فریدونشهر در اثر زلزله آسیب دید
به گزارش ایصال نیوز، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: زمین لرزه بامداد روز سه شنبه در فریدونشهر به ۱۴ واحد مسکونی روستایی غیرمقاوم بین ۲۰ تا ۳۵ درصد خسارت وارد کرد. زلزله ای به بزرگی ۴ درجه مقیاس زمین (ریشتر) ساعت ۱:۲۲ دقیقه بامداد امروز در عمق هشت کیلومتری زمین در جنوب غرب شهرستان فریدونشهر بوقوع پیوست.
منصور شیشه فروش در گفت و گو با ایرنا افزود: با بررسی‌های بعمل آمده توسط تیم‌های ارزیاب و امداد و نجات این شهرستان خسارات جانی گزارش نشده است. وی اظهار داشت: به محض وقوع زلزله نیروهای حوادث غیرمترقبه و امدادی شهرستان به حالت آماده باش درآمدند و مناطق روستایی منطقه اعزام شدند.
با وجود فاصله ۲۳ کیلومتری کانون زلزله تا مرکز شهرستان، این زمین‌لرزه به وضوح در فریدونشهر احساس شد و موجب شد بسیاری از مردم از خانه‌های خود خارج شوند و تعدادی ترجیح دهند تا صبح بیدار بمانند. شهرستان فریدونشهر با بیش از ۳۵ هزار نفر جمعیت در ۱۸۰ کیلومتری غرب استان اصفهان قرار دارند.
انتهای پیام/*
۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما