plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۸
کد مطلب : ۲۸۱۶۴
مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور خبر داد

برگزاری «رزمایش جهادگران فاطمی ۲» همزمان با هفته بسیج در سراسر کشور

دشمن به دنبال معناباختگی از ارزش‌های انقلاب است
مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور از برگزاری رزمایش بزرگ جهادگران «فاطمی ۲» در سراسر کشور در هفته بسیج خبر داد و گفت: بیش از ۱۴ هزار گروه جهادی با ۱۵۰ هزار جهادگر در هزار نقطه محلی طی ۱۷ روز، ۱۲ نوع خدمت را به مردم ارائه خواهند داد.
عکس از سعیده کیانپور
عکس از سعیده کیانپور
به گزارش ایصال نیوز، سردار محمد زهرایی مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور ظهر روز گذشته (جمعه) در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه همدان، با اشاره به شکست فتنه آمریکایی ـ صهیونیستی ـ عربی در کشور و هوشیاری مردم در جدایی صف خود از اغتشاشگران اظهار داشت: وقتی ایادی استکبار با برنامه‌ها و توطئه‌های خود راه به جایی نبردند، دست به خشونت‌های کور در کشور زدند که یادآور ترور‌های منافقان کوردل در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی بود.

سردار زهرایی با اشاره به جنگ شناختی و ترکیبی همه‌جانبه دشمن علیه کشور، گفت: دشمنان ایران اسلامی به دنبال این هستند که چهره جمهوری اسلامی به‌عنوان مظهر و نماد بارز تمدن نوین اسلامی را تحریف کرده و آن را در اذهان مردم و به ویژه جوانان وارونه نشان دهند.

وی گفت: دشمن می‌خواهد یک پدیده واقعی و صادق در جمهوری اسلامی را یک پدیده مجاز و دروغین تنزل دهد، آن هم با ابزار فضای مجازی و جنگ رسانه.

سردار زهرایی با بیان اینکه دشمن با روایت اول و البته دروغین از برخی پدیده‌ها و به تعبیری از «کاه، کوه ساختن» درصدد دستیابی به اهداف خود است، افزود: جریان فتنه با بهره‌گیری از عنصر «برجسته‌سازی»، القای اینکه «ما اکثریتیم» و «ایجاد مارپیچ سکوت» و «در انفعال قرار دادن جبهه انقلاب» دنبال دستیابی به اهداف خود است.

وی با تأکید بر اینکه برای موفقیت در این جنگ ترکیبی، باید چه در حوزه فضای مجازی و چه نبرد رسانه‌ای قوی عمل کنیم که متأسفانه در این حوزه‌ها خوب عمل نکردیم، گفت: دشمن به دنبال معناباختگی از ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

حضور انقلابیون در مناسبت‌ها و رزمایش‌ها یک اولویت است

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه به حاشیه بردن نماد‌های دینی مانند حجاب، ارتباط بین مردم و امام امت و ولایت‌پذیری از برنامه‌های اصلی جریان فتنه است، گفت: در جریان اغتشاشات اخیر دشمن با ابزار رسانه با دروغ و فضای وهم‌آلود خود، معنای دیگری از «امنیت»، «پلیس»، «استاد»، «دانشجو»، «دانشگاه»، «حجاب»، «خشونت» و «اعتراض» ترسیم کرد؛ هر چند معنای واقعی این واژه‌ها را مردم عزیز ایران و آن‌هایی که در صحنه بودند و رخداد بزرگی به نام «۱۳ آبان» را رقم زدند، ترسیم کرده و می‌کنند.

وی بسیجیان را به معنای واقع کلمه جهادگران عرصه انقلاب اسلامی دانست و افزود: صحنه واقعی خدمت در کشور دست انقلابیون است؛ اما دشمن در فضای مجازی بازنمود آن را وارونه نشان می‌دهد که باید نسبت به این موضوع هوشیار بود.

سردار زهرایی با بیان اینکه نسل جدید نیاز به آشنایی با فعالیت‌های بسیجیان و جهادگران دارد، گفت: باید همان طور که صدای انقلاب اسلامی به بلاد اسلامی رسیده است، با اقدامات تخصصی در حوزه رسانه و در فضای مجازی، این پیام به درون قلب و فکر و ذهن نسل جدید ما نیز برسد تا حداقل یک نظام قیاس برای آن‌ها ترسیم شود.

سردار زهرایی با اشاره به اینکه اگر در این مقطع زمانی به وظیفه خود درست عمل نکنیم دچار یک گسست نسلی می‌شویم، گفت: در اینکه این انقلاب صاحب دارد و به سرمنزل مقصود می‌رسد، شکی نیست، مهم این است که ما و شما در کجای تاریخ ایستاده‌ایم و آیا در این مسیر به وظیفه خود عمل کرده‌ایم؟

وی با بیان اینکه برای جلوگیری از گسست نسلی حضور انقلابیون در مناسبت‌ها و رزمایش‌ها یک اولویت است، تصریح کرد: توجه به گفتمان جریان انقلابی و جهادی از دیگر مباحثی است که باید مد نظر باشد.

برگزاری رزمایش بزرگ «جهادگران فاطمی ۲» همزمان با هفته بسیج

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور از برگزاری رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی ۲ در سراسر کشور همزمان با هفته بسیج خبر داد و گفت: بیش از ۱۴ هزار گروه جهادی با ۱۵۰ هزار جهادگر در ۱۰۰۰ نقطه محلی طی ۱۷ روز ۱۲ نوع خدمت را به مردم ارائه خواهند داد.

وی با بیان اینکه رزمایش جهادگران فاطمی اقشار هم در حال برگزاری است، گفت: رزمایش تخصصی بسیج ورزشکاران در سراسر کشور نیز در حال اجراست؛ ضمن اینکه تا پایان سال تمام اقشار جهادگر بسیج رزمایش‌های خود را برگزار می‌کنند.

گفتنی ست نیروی مقاومت بسیج در ۵ آذر ۱۳۵۸ به فرمان امام خمینی تشکیل شد و پس از تصویب مجلس شورای اسلامی در دی ۱۳۵۹ قانوناً رسمیت پیدا کرد و به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تعلق گرفت. بر همین اساس، همه ساله و از ۲۹ آبان تا پنج آذر در تقویم ایران به نام هفته بسیج نام گذاری شده است. /بسیج

انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما