plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۹
کد مطلب : ۲۷۹۷۰

آماده باش مناطق غرب و جنوب اصفهان در پی اولین بارش پاییزی

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: به دلیل نخستین بارش پاییزی و احتمال وقوع روان‌آب، شهرستان‌های غربی و جنوبی استان در آماده باش هستند. چهارشنبه بیشترین بارندگی استان اصفهان در خوانسار ثبت شد.
آماده باش مناطق غرب و جنوب اصفهان در پی اولین بارش پاییزی
به گزارش ایصال نیوز، منصور شیشه فروش روز چهارشنبه در گفت و گویی افزود: امروز بیشترین بارش باران را در غرب استان شاهد خواهیم بود و روز پنجشنبه این شرایط برای جنوب استان بویژه سمیرم، شهرضا، دهاقان و همچنین جرقویه در شرق رخ خواهد داد.

وی اضافه کرد: ۴۲ راهدارخانه در این مناطق نیز برای ارائه خدمات در آمادگی قرار دارند و دیگر گروه‌های امدادی نیز همین شرایط را خواهند داشت.

مدیرکل مدیریت بحران اصفهان خاطرنشان کرد: وضعیت عبور و مرور در جاده های استان عادیست و تاکنون سوانح رانندگی و دیگر حوادث گزارش نشده است.

شیشه فروش تصریح کرد: رعایت نکات ایمنی بویژه در جاده‌های استانی ضروریست و کاهش سوانح را در پی خواهد داشت. سامانه بارشی تا اواخر پنجشنبه در استان فعال است و رگبار باران و رعد و برق و در ارتفاعات بارش برف و کاهش دما را بویژه برای مناطق جنوبی و غربی استان پیش بینی می شود.

چهارشنبه بیشترین بارندگی استان اصفهان در خوانسار ثبت شد

 همچنین کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: بیشترین بارندگی استان تا ظهر چهارشنبه در شهرستان خوانسار با ۲۰.۷ میلی‌متر ثبت و گزارش شده است.

محمدرضا رفیعی افزود: پس از خوانسار، گلپایگان با ۱۸.۶ میلی‌متر، ابیانه با ۱۴ میلی متر، فریدونشهر با ۱۲.۵ میلی متر و بویین و میاندشت با ۱۰.۸ میلی متر دارای بیشترین بارندگی بود.

وی ادامه داد: میزان بارش باران در چادگان ۱.۲ میلی متر، کاشان ۰.۸ میلی متر، مهاباد ۰.۲ و آران و بیدگل ۰.۱ میلی‌متر ثبت شده است.

انتهای پیام/*
۰
مرجع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما