plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰
کد مطلب : ۲۶۷۵۷
فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد خبر داد

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی محله محور در نجف آباد اصفهان

کشف دو کیلو گرم انواع مواد مخدر
فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد از دستگيری ۲٦ سارق و کشف ٦٤ فقره انواع سرقت در اجرای بیست و دومین طرح ارتقای امنیت اجتماعی محله محور در این شهرستان خبر داد .
اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی محله محور در نجف آباد اصفهان
به گزارش ایصال نیوز، سرهنگ میثم گوهری آرانی با اعلام این خبر بیان داشت: مرحله دیگری از طرح ارتقای امنیت اجتماعی با هدف برخورد با سارقان و خرده فروشان مواد مخدر، با استفاده از حداکثر ظرفیت یگان های فرماندهی انتظامی شهرستان نجف آباد به اجرا گذاشته شد.

وی افزود: ماموران در اجراي اين طرح موفق به شناسایی و دستگیری ٢٦ سارق و کشف ٦٤ فقره انواع سرقت، دستگیری ۶ خرده فروش مواد مخدر و کشف ۲ کیلو انواع مواد مخدر و جمع آوری و معرفی ٥٣ معتاد متجاهر به مراکز ترک اعتیاد شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد تصریح کرد: کشف ۲ قبضه سلاح جنگی ، ۳ قبضه سلاح شکاری غیر مجاز ، تعدادی فشنگ و دستگیری ۵ متهم در این رابطه همچنین کشف ۲ دستگاه خودرو و ۶ دستگاه موتور سیکلت سرقتی و مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه دیگر از مخفیگاه سارقان دستگیر شده از دیگر نتایج اجرای این طرح بود.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضايي تحويل داده شدند از همکاري مردم با پلیس درراستای اجرای موفقیت آمیز مأموریت ها تشکر و از شهروندان خواست تا هر گونه اخبار مرتبط با وقوع جرایم و موارد مشکوک را در اسرع وقت به مرکز فوريت هاي پليسي ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما