plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۱
کد مطلب : ۲۵۵۴
با هدف حمله به آشیانه هواپیماهای جنگی عربستان

ارتش یمن مجددا با پهپاد به فرودگاه أبهاء عربستان حمله کرد

منابع سعودی گفتند که در این حمله 8 نفر سعودی و یک نفر هم از اتباع هند مجروح شده اند.
سخنگوی نیروهای ائتلاف عربی ضد یمن اعتراف کرد که پهپادهای حوثی های یمن بار دیگر در بامداد سه‌شنبه، فرودگاه أبهاء عربستان را مورد هدف قرار داده است و در نتیجه این حمله پهبادی، 9 نفر زخمی شدند. طی ماه گذشته، فرودگاه‌های سه منطقه جنوبی عربستان (نجران، جازان و عسیر)، بارها با وجود سامانه‌های پدافندی آمریکایی، هدف حملات موفق موشکی و پهپادی یمن قرار گرفته است.
ارتش یمن مجددا با پهپاد به فرودگاه أبهاء عربستان حمله کرد
به گزارش ایصال نیوز،  منابع رسانه‌ای سعودی می‌گویند که در حمله پهپادی ارتش یمن و انصارالله به فرودگاه سعودی أبها در بامداد سه‌شنبه، 9 نفر زخمی شدند. شبکه الجزیره به نقل از منابع سعودی گفت که از این تعداد، 8 نفر شهروند سعودی هستند و یک نفر هم از اتباع هند است.
ائتلاف نظامی به رهبری عربستان در جنگ یمن در بیانیه‌ای که خبرگزاری رسمی سعودی بامداد سه‌شنبه ۱۱ تیر آن را منتشر کرد، این خبر را تأیید کرده است. ترکی مالکی، سخنگوی نیروهای ائتلاف عربی با تأیید این گفت که هر ۹ نفر مجروح این حادثه از شهروندان غیرنظامی بوده و یکی از آنان تبعه هند بوده است.
شبکه تلویزیونی المسیره نیز که متعلق به حوثی‌های یمن است به نقل از سخنگوی ارتش یمن اعلام کرد که آنها دست به یک «عملیات گسترده» علیه فرودگاه أبهاء عربستان زده‌اند. این سخنگو هدف از  این حمله پهبادی  را آشیانه های جنگنده‌های مستقر در فرودگاه ابهاء عربستان ذکر کرد. یحیی سریع گفت: «یگان پهپادی ارتش یمن بامداد امروز (سه‌شنبه) آشیانه‌های جنگنده‌های مستقر در فرودگاه أبهاء را با پهپاد قاصف ۲کی هدف قرار داد.
طی ماه گذشته، فرودگاه‌های سه منطقه جنوبی عربستان (نجران، جازان و عسیر)، بارها با وجود سامانه‌های پدافندی آمریکایی، هدف حملات موفق موشکی و پهپادی یمن قرار گرفته است.
انتهای پیام/*
 
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما