plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۴
کد مطلب : ۲۵۱۶۵

بایدن و محمود عباس در بیت لحم دیدار کردند

رئیس‌جمهور آمریکا پس از دیدار با مقامات صهیونیست، با رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در رام الله دیدار و گفتگو کرد. بایدن عصر امروز با بدرقه مقامات صهیونیستی و با پرواز مستقیم از تل آویو به جده عربستان رفت.
بایدن و محمود عباس در بیت لحم دیدار کردند
به گزارش ایصال نیوز، جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا، ظهر امروز (جمعه)، به «بیت لحم» رفت و با «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین دیدار کرد.

منابع خبری می‌گویند که رئیس‌جمهور آمریکا پس از سفری دو روزه به سرزمین‌های اشغالی و دیدار با مقامات صهیونیست تنها به مدت کوتاهی با رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در رام الله دیدار و عصر امروز به عربستان سعودی خواهد رفت.

بایدن پیش از دیدار با محمود عباس به یک بیمارستان در قدس شرقی رفت و گفت که آمریکا به بیمارستان‌های شرق این شهر کمک مالی خواهد کرد.

به گزارش الجزیره، محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین امروز جمعه در کنفرانس مطبوعاتی مشترکی با جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا در بیت لحم بر اهمیت احیای اصول روند صلح تأکید کرد و گفت: ما به تشکیل کشور فلسطین به پایتختی قدس در مرزهای ژوئن ۶۷ پایبند هستیم. صلح با به رسمیت شناختن کشور فلسطین آغاز می‌شود.

عباس گفت: بعد از ۷۴ سال شکست و آوارگی و اشغال اکنون زمان آن فرا رسیده که اشغال به پایان برسد. کلید صلح در منطقه به رسمیت شناختن کشور فلسطین و کمک به ملت فلسطین برای احقاق حقوقشان است. صلح با پایان اشغالگری اسرائیل و تشکیل کشور فلسطین به پایتختی قدس شرقی ممکن است.

انتهای پیام/*
۱
مرجع : العالم-الجزیرة
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما