plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۹
کد مطلب : ۲۴۹۷۵
با تأکید بر پرداخت مالیات بیشتر آنهایی که درآمد بیشتری دارند

خطیب جمعه اصفهان: مسئولان اداره دارایی با محبت، مردم را نسبت به پرداخت مالیات علاقه‌مند کنند

جنگ‌ اقتصادی چیزی جز خفت و ذلت نصیب دشمنان نکرد
حجت الاسلام میردادمادی با اشاره به اینکه مردم ماهانه میلیاردها تومان وجوهات شرعی خود را به مراجع تقلید می‌پردازند، یادآوری شد: مسوولان اداره دارایی باید با محبت و احترام به مردم، آنها را نسبت به پرداخت مالیات علاقه‌مند کنند.
خطیب جمعه اصفهان: مسئولان اداره دارایی با محبت، مردم را نسبت به پرداخت مالیات علاقه‌مند کنند
به گزارش ایصال نیوز، حجت الاسلام سید مجتبی میردامادی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه اصفهان با گرامیداشت روز مالیات و هفته فرهنگ مالیاتی افزود: برای برقراری عدالت اقتصادی در مملکت باید آنهایی که درآمد بیشتری دارند نسبت به پرداخت مالیات و تامین نیازهای مالی مملکت کمک بیشتری بکنند و این کار در زمان ائمه اطهار (ع) وجود داشته و امروز هم در همه دنیا وجود دارد.

وی تاکید کرد:مسوولان باید افراد متعهد، متدین و متخصص را بعنوان ممیز دارایی تعیین کنند و بطور قطع بدانند ملتی که فرزندان خود را در راه خدا و اسلام تقدیم کردند حرفی ندارند که مقداری از مال خود را در راه مملکت اسلامی و در راه نجات مستضعفان با عشق و علاقه هدیه کنند.

حجت الاسلام میردادمادی با اشاره به اینکه مردم ماهانه میلیاردها تومان وجوهات شرعی خود را به مراجع تقلید می‌پردازند، یادآوری شد: مسوولان اداره دارایی باید با محبت و احترام به مردم، آنها را نسبت به پرداخت مالیات علاقه‌مند کنند.

 امام جمعه موقت اصفهان گفت:جنگ‌های اقتصادی و تحریم‌های غرب علیه ملت ایران، به اقرار خودشان چیزی جز خفت و ذلت نصیب دشمنان نکرد.

وی بیان کرد: دشمنان از روز اول انقلاب تا امروز با توطئه های بزرگ و نابود کنده بدنبال ضربه زدن به این نظام هستند اما به لطف خدا تا کنون نتوانستند اهداف شوم خود را به پیش ببرند.

وی ادامه داد: در جنگ نظامی که علیه ملت ما به راه انداختند این جنگ تنها بین ایران و عراق نبود بلکه بین ایران و دنیای کفر بود که پس از هشت سال جنگ و دفاع، بالاخره دنیا پیروزی ایران را پذیرفت.

امام جمعه موقت اصفهان اظهار داشت: کودتای نظامی آمریکا در طبس و کودتای نوژه، هم با هدف ضربه زدن به این نظام طراحی شده بودند که به لطف خدا خنثی شدند.

امام جمعه موقت اصفهان افزود: موضوع تهاجم فرهنگی هم به نوعی یک جنگ آمریکایی است اضافه کرد: دشمنان برای تهی کردن مملکت از معنویات و قدرت دینی از هر طریقی که می توانند استفاده می کنند از جمله بی بند و باری، و قصد دارند که شهوت را در مملکت جایگزین معنویت و ایمان کنند.

وی با تبریک روز عرفه گفت: دعا رمز موفقیت و پیروزی است و امشب و فردا همه باید برای فرج و ظهور امام زمان (عج) و برای خفت و نابودی دشمنان اسلام دعا کنیم.

حجت الاسلام میردادمادی با بیان اینکه ائمه اطهار (ع) هم برای غلبه بر مشکلات دعا و با خدا راز و نیاز و مناجات می کردند، اضافه کرد: دعای امام حسین (ع) در روز عرفه دائرالمعارف بزرگی است که نباید از آن غافل شویم.

حجت الاسلام میردادمادی در خصوص خدمات اعضای شورای شهر و شهرداری، ادامه داد: تابلوی بزرگی در شهر با عنوان پارکینگ حاج آقا رحیم ارباب وجود دارد که پسندید نیست که پارکینگی بنام این شخصیت بزرگ و مجتهدی همانند حضرت ایت الله العظمی اقای حاج اقا  رحیم ارباب شود.

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه خیابان علی ابن ابیطالب در مدینه هم وجود دارد گفت: باید تعدادی از این خیابان‌ها را به اسم ائمه اطهار از جمله امام صادق، امام باقر و امیر المومنین(ع) نامگذاری کرد، تا اسماء مقدس این بزرگان الهی بطور مرتب بر زبان‌ها جاری شود.

انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما