plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۵
کد مطلب : ۲۲۶۱۷

افشاگری جدید درباره سرطان پوتین

یک متخصص سرطان تیروئید در طول چهار سال اخیر ۳۵ بار ولادیمیر پوتین رئیس جمهور این کشور را معاینه کرده است.
افشاگری جدید درباره سرطان پوتین
به گزارش ایصال نیوز، بی بی سی نوشت: روزنامه تایمز چاپ لندن می گوید بر اساس تحقیقات انجام شده توسط یک گروه روزنامه نگار تحقیقی در روسیه یک متخصص سرطان در طول چهار سال اخیر ۳۵ بار ولادیمیر پوتین رئیس جمهور این کشور را معاینه کرده است.

این گزارش می گوید با نزدیک شدن به تولد ۷۰ سالگی پوتین، گروهی از پزشکان از جمله یوگنی سلیوانوف، جراح متخصص که در سرطان تیروئید تبحر دارد، رئیس جمهور روسیه را مورد آزمایش پزشکی قرار داده اند.

بر اساس این گزارش، معاینات پوتین در اقامتگاه پوتین در حاشیه دریای سیاه انجام شده است.

پیشتر رسانه انگلیسی دیلی میرر مدعی شده بود رئیس‌جمهور روسیه به سرطان مبتلا شده و در ماه فوریه گذشته تحت عمل جراحی قرار گرفته است.

گفتنی است دو ماه قبل نیز روزنامه دیلی میل گزارش داد که شخصیت‌های ارشد ائتلاف اطلاعاتی "فایو آیز" (پنج چشم) که شامل استرالیا، کانادا، نیوزیلند، انگلیس و آمریکا است، با استناد به منابع نزدیک کرملین معتقدند که تغییراتی در فیزیولوژیکی ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه همزمان با حمله به اوکراین وجود دارد.

شخصیت‌های ارشد این ائتلاف گزارش‌های زیادی را درخصوص پوتین ۶۹ ساله و "رفتار آشفته فزاینده" به همراه "ظاهر ورم کرده" او در ویدئوهای اخیر و "فاصله عجیبی" که او با دیدارکنندگان در کرملین حفظ می‌کند و به آن پایبند است، منتشر کرده‌اند.

انتهای پیام/*
۱
مرجع : اقتصاد نیوز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما