plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۳
کد مطلب : ۲۲۴۰
با نقض فاحش قوانین بین المللی

اسرائیل اهدافی در خاک سوریه را موشک باران کرد

تجاوز موشکی بامداد چهارشنبه رژیم صهیونیستی با مقابله سامانه پدافندی سوریه مواجه شد
همزمان با آتش سوزی های عمدی تروریستی مزارع گندم و جو در بخشهایی از سوریه، رژیم صهیونیستی بامداد امروز به اطراف پایتخت سوریه با موشک حمله کرد و با هدف قراردادن منطقه «تل الحاره» خساراتی را به این منطقه وارد کرد، اما این حمله تلفاتی نداشت.
اسرائیل اهدافی در خاک سوریه را موشک باران کرد
به گزارش ایصال نیوز، سامانه دفاعی ارتش سوريه بامداد امروز چهارشنبه حمله موشکی رژیم صهیونیستی به اطراف پایتخت و منطقه «تل الحاره» در شمال غرب استان درعا را دفع کرد. رژیم صهیونیستی به بلندیهای «تل‌الحاره»، واقع در استان درعا در جنوب سوریه با چند فروند موشک حمله کرد. تلویزیون سوریه گزارش داد، حمله متجاوزانه رژیم صهیونیستی به منطقه «تل الحاره» در استان درعا تنها خسارت مادی به همراه داشته و تلفاتی به جا نگذاشته است.
به گزارش خبرگزاری دولتی سوریه، یک منبع نظامی سوریه اعلام کرد با توجه به ارسال پارازیت و ایجاد اختلال رژیم صهیونیستی روی سیستم راداری سوریه در درعا، تعدادی از موشکها به اهدافی در منطقه «تل الحاره» اصابت کرد.
این خبر گزاری همچنین اعلام کرد،ارتش سوریه یک فروند پهپاد متلعق به تروریست ها در حومه شمالی حما را سرنگون کرد.
همچنین آتش سوزی های مشکوک چند روز اخیر مزارع گندم و جو در مناطقی از سوریه،ادامه دارد. این آتش سوزیهای تروریستی، خسارت زیادی به محصول گندم و جو مردم سوریه وارد کرده است. به گزارش «سانا سوریه» در جدیدترین مورد،یک منبع در فرماندهی پلیس حماه از وقوع آتش سوزی در مزارع کشاورزی در شهرک “خطاب” در حومه شمالی غربی حماه بر اثر حمله خمپاره موشکی تروریست ها به این شهرک خبر داد.
دولت سوریه بارها اعلام کرده است رژیم اسرائیل و متحدان منطقه‌ای و غربی آن از گروه‌های تکفیری تروریستی که علیه دولت سوریه می‌جنگند، حمایت می‌کنند. ارتش سوریه همچنین تاکنون بارها محموله‌های تسلیحاتی و مهمات ساخت اسرائیل را از گروه‌های تروریستی در سوریه کشف کرده است.
سامانه‌های دفاعی سوریه بامداد روز دوشنبه ۱۳ خردادماه نیز با حمله موشکی رژیم صهیونیستی به فرودگاه تیفور مقابله و دو موشک را منهدم کردند.
انتهای پیام/*
۲
مرجع : العالم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما