plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۹
کد مطلب : ۲۱۷۱
پرسپولیس بدون برانکو

الاهلی عربستان در صدد توافق با «برانکو ایوانکوویچ» است

سرمربی موفق و اهل کرواسی پرسپولیس بزودی قرارداد رسمی خود را امضاء خواهد کرد
برخی از رسانه ها و سایت های عربستانی نیز مدعی شدند که برانکو پس از مذاکره با سران باشگاه الاهلی عربستان، با آنها به توافق اولیه دست یافته و بزودی قرارداد خود را رسمی خواهد کرد تا هدایت این تیم را در مسابقات داخلی و همچنین لیگ قهرمانان آسیا عهده دار شود. دوهفته قبل هم باشگاه الاهلی مصر مدعی تمایل استفاده از برانکو برای هدایت این تیم مصری شده بود.
الاهلی عربستان در صدد توافق با «برانکو ایوانکوویچ» است
به گزارش ایصال نیوز ، سایت های ورزشی عربی و بویژه عربستانی، از خروج «برانکو ایوانکوویچ» از فوتبال ایران خبر دادند. سایت الدیره نوشت: برانکو در آستانه توافق نهایی با تیم الاهلی عربستان و امضای تفاهم‌‌نامه کاری با این تیم عربستانی است.
سایت «سعودی 360» نیز خبر از به نتیجه رسیدن مذاکرات مسئولان الاهلی با برانکو داده است، همچنین سایت ورزشی «الکرة السعودیة» خبر از قریب الوقوع بودن توافق باشگاه الاهلی با برانکو داده است. 
 این مربی کروات از سال 2015 در کشورمان به عنوان سرمربی سرخ‌پوشان فعالیت می‌کند و در فصل قبل تیمش را تا مرحله آخر لیگ قهرمانان آسیا پیش برد و در فصل جاری در مرحله گروهی لیگ قهرمانان حذف شد. پرسپولیس با برانکو توانست جام لیگ برتر و جام حذفی امسال را تصاحب کند. 
برانکو  هم اکنون در تعطیلات تابستانی در کشورش بسر می‌برد.
انتهای پیام/*
۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما