plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۶ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۵
کد مطلب : ۲۰۳۴۲

تغییرات مهم در جدول پس از محکومیت گل‌گهر در کمیته انضباطی

گل‌گهر علیه فدراسیون فوتبال مدرک رو کرد
با اعلام رای کمیته انضباطی و محکومیت باشگاه گل گهر سیرجان تغییراتی در جدول لیگ برتر ایجاد شد.باشگاه گل‌گهر سیرجان ادعا کرد که فدراسیون فوتبال برای حضور بازیکن گابنی در این تیم استعلام گرفته و به همین دلیل به فیفا شکایت خواهند کرد.
تغییرات مهم در جدول پس از محکومیت گل‌گهر در کمیته انضباطی
به گزارش ایصال نیوز، پس از اینکه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به اتفاق آرا رای خود را درباره شکایت‌های صورت گرفته در خصوص بازیکن اهل گابن باشگاه گل گهر سیرجان صادر کرد و باشگاه های استقلال، سپاهان و پیکان با نتیجه ۳ بر صفر پیروز تقابل با گل گهر شدند وضعیت جدول با تغییر مواجه شد.

طبق این رای باشگاه‌های پیکان و سپاهان که پیش از این نتیجه را به سیرجانی‌ها واگذار کرده بودند با اعلام سازمان لیگ۳ امتیاز به دست خواهند آورد و آبی پوشان پایتخت نیز با توجه به کسب نتیجه مساوی دو امتیاز به امتیازهایشان اضافه خواهد شد.

بر این اساس در جدول رده بندی نیز سپاهان و استقلال با ۲۲ امتیاز و آلومینیوم اراک با ۲۰ امتیاز به ترتیب درجایگاه های اول تا سوم قرار خواهند گرفت.

همچنین پرسپولیس ۱۹ امتیازی هم با ۱۲ امتیازی شدن گل گهر و سقوط آن‌ها، به رده چهارم صعود می‌کند.

در همین حال، پس از محکومیت گل گهر سیرجان به دلیل استفاده از بازیکن گابنی و جعلی بودن مدارک، این باشگاه مدعی شد که مسئول روابط بین الملل فدراسیون (خانم اسدی) شخصا از فدراسیون گابن استعلام گرفته است و قانونی بودن این بازیکن را تایید کرده است.

باشگاه سیرجانی مدعی شد با توجه به اینکه تمام استعلام ها مستقیما توسط فدراسیون فوتبال گرفته شده و آنها هیچ دخالتی در این رابطه نداشته‌اند قطعا به مراجع قضایی بالانر و فیفا شکایت خواهند کرد.

مخالفان این تصمیم کمیته انضباطی می گویند کارت بازی اریک بایناما را سازمان لیگ صادر کرده و خود آنها هم مقصر قلمداد می‌شوند.

از سوی دیگر، پس از اینکه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال سه بازی گل گهر سیرجان از جمله دیدار با استقلال را ۳ بر صفر اعلام کرد، شاهد حملات تند هواداران پرسپولیس به فدراسیون فوتبال بودیم.

پرسپولیسی‌ها مدعی هستند در موارد مشابه فدراسیون فوتبال حکمی اعلام نکرده و قبلا بازیکنی چون پاتوسی به صورت غیرقانونی برای استقلال بازی کرده بود اما به هر حال فدراسیون فوتبال حکم خود را صادر کرده و سه تیم استقلال، سپاهان و پیکان بازی‌های خود مقابل گل گهر را ۳ بر صفر برنده شدند و جدول رده‌بندی کلی تغییر کرد.

هواداران پرسپولیس علیه فدراسیون فوتبال موضع گرفته و این فدراسیون را استقلالی قلمداد کردند.

باید دید آیا شکایت باشگاه گل‌گهر به کمیته استیناف به جایی می‌رسد یا نه؟

انتهای پیام/*
۰
مرجع : خبرآنلاین
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما