plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۵
کد مطلب : ۱۹۷۴۰
فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد خبر داد

دستگیری عاملان تیراندازی اخیر و کشف پنج قبضه سلاح جنگی در نجف آباد

هشدار صریح پلیس به افرادی که اقدام به ایجاد نا امنی می کنند
فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد از شناسایی و دستگیری عاملان تیراندازی اخیر در این شهرستان و کشف پنج قبضه سلاح جنگی و ١٦٦ عدد فشنگ مربوطه طی دو عملیات سنجیده و تخصصی خبرداد.
دستگیری عاملان تیراندازی اخیر و کشف پنج قبضه سلاح جنگی در نجف آباد
به گزارش ایصال نیوز و به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی نجف آباد، سرهنگ "میثم گوهري آراني" با اعلام این خبر بیان داشت: در پی وقوع دو فقره تیراندازی كه يك مورد آن منجر به جرح ۲ كودك از ناحیه پا و یک مورد دیگر منجر به خسارت به درب منزل و یک خودرو در یکی از محلات این شهرستان شد ، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی و پلیس امنیت عمومي اين فرماندهی قرار گرفت.

وي افزود: ماموران با انجام اقداماتی تخصصی ۳ نفر را در این رابطه شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائي طي ٢ عملیات جداگانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامي نجف آباد تصریح کرد: در بازرسي بعمل آمده از مخفیگاه متهمان پنج قبضه سلاح جنگی و ١٦٦ فشنگ مربوطه کشف شد.

سرهنگ گوهري آراني در پایان با بیان اینکه متهمان به بزه انتسابي معترف و انگیزه ارتکاب جرم را اختلافات شخصي عنوان کردند، خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائي تحویل داده شدند.

این مقام انتظامی در پایان ضمن هشدار به هنجارشکنان و افرادی که اقدام به ایجاد ناامني مي کنند، گفت: برخورد با هرگونه ناامني يكي از الویت های کاری پلیس است و نیروی انتظامی با قاطعیت با هنجارشکنان برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما