plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۵:۲۷
کد مطلب : ۱۹۰۸
سخنگوی شورای عالی امنیت ملی:

اظهارنظرها درباره موضوعات راهبردی تنها از مجرای شورای عالی امنیت ملی بیان می شود

مجموعه سیاست های راهبردی نظام، از سوی شورای عالی امنیت ملی تعیین و ابلاغ می گردد
سخنگوی شورای عالی امنیت ملی گفت: تنها نهاد صاحب صلاحیت برای اظهار نظر در موضوعات راهبردی کشور، دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی بوده و اظهار نظرهایی که خارج از این مجرا بیان می شود فاقد وجاهت است.
اظهارنظرها درباره موضوعات راهبردی تنها از مجرای شورای عالی امنیت ملی بیان می شود
به گزارش ایصال نیوز به نقل از ایرنا، سخنگوی دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی ایران گفت: تنها نهاد صاحب صلاحیت برای اظهار نظر در موضوعات راهبردی کشور، دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی بوده و اظهار نظرهایی که خارج از این مجرا بیان می شود فاقد وجاهت است.
کیوان خسروی با بیان این مطلب اظهار کرد: مجموعه سیاست های راهبردی نظام در حوزه های مختلف در فرایندی تعریف شده و از سوی شورای عالی امنیت ملی تعیین و ابلاغ می گردد و اظهارات شخصی افراد حقیقی و حقوقی غیر مرتبط، تاثیری بر تصمیمات ذکر شده ندارد.
وی با اشاره به برخی اخبارمنتشر شده در مورد چگونگی تعیین و اجرای سیاست های مربوط به مدیریت تنش های منطقه ای که به یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی منتسب گردیده است گفت: تنها نهاد صاحب صلاحیت برای اظهار نظر در موضوعات راهبردی کشور، دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی بوده و اظهار نظرهایی که خارج از این مجرا بیان می گردد فاقد وجاهت است.
انتهای پیام/*
۱۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما