کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سخنگوی شورای عالی امنیت ملی:

اظهارنظرها درباره موضوعات راهبردی تنها از مجرای شورای عالی امنیت ملی بیان می شود

مجموعه سیاست های راهبردی نظام، از سوی شورای عالی امنیت ملی تعیین و ابلاغ می گردد

28 ارديبهشت 1398 ساعت 5:27

سخنگوی شورای عالی امنیت ملی گفت: تنها نهاد صاحب صلاحیت برای اظهار نظر در موضوعات راهبردی کشور، دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی بوده و اظهار نظرهایی که خارج از این مجرا بیان می شود فاقد وجاهت است.


به گزارش ایصال نیوز به نقل از ایرنا، سخنگوی دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی ایران گفت: تنها نهاد صاحب صلاحیت برای اظهار نظر در موضوعات راهبردی کشور، دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی بوده و اظهار نظرهایی که خارج از این مجرا بیان می شود فاقد وجاهت است.
کیوان خسروی با بیان این مطلب اظهار کرد: مجموعه سیاست های راهبردی نظام در حوزه های مختلف در فرایندی تعریف شده و از سوی شورای عالی امنیت ملی تعیین و ابلاغ می گردد و اظهارات شخصی افراد حقیقی و حقوقی غیر مرتبط، تاثیری بر تصمیمات ذکر شده ندارد.
وی با اشاره به برخی اخبارمنتشر شده در مورد چگونگی تعیین و اجرای سیاست های مربوط به مدیریت تنش های منطقه ای که به یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی منتسب گردیده است گفت: تنها نهاد صاحب صلاحیت برای اظهار نظر در موضوعات راهبردی کشور، دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی بوده و اظهار نظرهایی که خارج از این مجرا بیان می گردد فاقد وجاهت است.
انتهای پیام/*


کد مطلب: 1908

آدرس مطلب :
https://www.isalnews.ir/fa/news/1908/اظهارنظرها-درباره-موضوعات-راهبردی-تنها-مجرای-شورای-عالی-امنیت-ملی-بیان-می-شود

ایصال نیوز
  https://www.isalnews.ir