plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۶:۳۴
کد مطلب : ۱۸۵۰۱

۱۶ کشته در سانحه سقوط مینی‌بوس به دره در استان کردستان

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان کردستان علت وقوع سانحه رانندگی در محور سروآباد - کامیاران را نقص فنی و بی احتیاطی راننده مینی‌بوس اعلام کرد. استاندار کردستان با تسلیت و ابراز همدردی، بر لزوم تلاش همه جانبه مراکز درمانی استان برای درمان و مداوای مجروحان تأکید کرد.
۱۶ کشته در سانحه سقوط مینی‌بوس به دره در استان کردستان
به گزارش ایصال نیوز، در ساعت ۱۱:۰۵ دقیقه دیروز پنجشنبه متأسفانه سانحه سقوط مینی بوس به دره در حوالی روستای پالنگان در شهرستان کامیاران روی داد که بر اثر آن ۱۶ تن جان باختند و ۱۲ تن نیز مصدوم شدند.

بر اساس اعلام رییس پلیس راه کردستان، علت وقوع سانحه رانندگی در محور سروآباد_کامیاران نقص فنی و بی احتیاطی راننده مینی‌بوس بوده است.

سرهنگ عیسی گوهری شامگاه پنجشنبه در گفت و گویی اظهار داشت: پیرو خبری مبنی بر وقوع سانحه رانندگی در کیلومتر ۴۲ محور فرعی سروآباد - کامیاران بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه تیم ویژه پلیس راه وقوع این سانحه رانندگی را بررسی کرد، افزود: کارشناسان وقوع این حادثه را ناشی از بی احتیاطی راننده مینی‌بوس اعلام کردند که با وجود نقص فنی در سیستم ترمز به علت استفاده مکرر در شیب سرازیری به رانندگی ادامه داده و در کنترل وسیله نقلیه ناتوان بود.

جاده سروآباد - کامیاران در محدوده جاده مریوان - کامیاران به طول ۱۴۱ کیلومتر قرار دارد یکی از محورهای حادثه خیز استان کردستان است. این حادثه در جاده فرعی این مسیر و در محدوده پالنگان رخ داده است.

استاندار کردستان در پیامی جان باختن ۱۶ نفر از هموطنان کردستانی را در حادثه رانندگی روستای پالنگان تسلیت گفت.

 بهمن مرادنیا ضمن عرض تسلیت و ابراز همدردی با خانوادە‌های محترم و داغدیدە فوت‌شدگان و آرزوی شفای عاجل برای مصدومین این حادثە ناگوار، تاکید کرد: «از تمامی دستگاه‌های مرتبط و دارای مسئولیت درخواست دارم با بررسی ابعاد و چگونگی وقوع این حادثە تلخ و دلخراش اقدامات مقتضی و لازم را بکار ببندند تا در آیندە نیز خدای ناکردە شاهد حوادث ناگوار دیگری از این دست نباشیم. همچین لازم است کە مراکز درمانی استان نیز با همە امکانات برای درمان و مداوای مجروحان تلاش کنند».

انتهای پیام/*
۰
مرجع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما