plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۸
کد مطلب : ۲۹۵۱
تسلیت به مردم اصفهان و سیستان

دستور جهانگیری برای رسیدگی فوری به حادثه جاده ای خوانسار و ایرانشهر

مسئولان مربوطه علل این حوادث را بررسی و اعلام کنند
معاون اول رییس جمهوری در پیامی ضمن تسلیت جان باختن ۲۰ نفر از هموطنان در حوادث دلخراش جاده‌ای در شهرستان خوانسار و جاده ایرانشهر-بم دستور رسیدگی فوری به وضعیت آسیب دیدگان و بررسی علل وقوع این سوانح را داد.
دستور جهانگیری برای رسیدگی فوری به حادثه جاده ای خوانسار و ایرانشهر
به گزارش ایصال نیوز از معاون اول رییس جمهوری، در پیام اسحاق جهانگیری آمده است: جان باختن ۲۰ نفر از هموطنان عزیز در حوادث دلخراش جاده ای واژگونی مینی بوس در شهرستان خوانسار و نیز تصادف خودرو با اتوبوس مسافربری در جاده ایرانشهر-بم که منجر به آتش سوزی هر دو دستگاه شد، موجب تألم و تأسف شدید گردید.
در ادامه این پیام آمده است: این حوادث تلخ و غم‌انگیز را به مردم نجیب و صبور استان های سیستان و بلوچستان و اصفهان به ویژه خانواده های داغدیده آنها تسلیت می گویم و از خداوند متعال برای درگذشتگان رحمت و رضوان واسعه الهی و برای مجروحان شفای عاجل مسالت دارم.
معاون اول رییس جمهوری در پیام خود از مسوولان ذی ربط به ویژه استانداران اصفهان و سیستان و بلوچستان خواست تا ضمن رسیدگی فوری به وضعیت آسیب دیدگان و بررسی علل دقیق وقوع این سوانح ناگوار، نتیجه را به اطلاع عموم مردم شریف ایران برسانند و با انجام اقدامات لازم از تکرار این دست اتفاقات تلخ جلوگیری کنند.
در حادثه صبح سه شنبه سقوط یک دستگاه مینی بوس در مسیر بویین میاندشت به خوانسار، ۱۳ کشته و ۹ نفر مجروح برجا گذاشت. در حادثه ای دیگر، برخورد اتوبوس با یک دستگاه پژو در کیلومتر ٣٠ جاده ایرانشهر- بم جان ۷ تن را گرفت.
انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما