plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰
کد مطلب : ۱۸۳۸۱
در بازدید از مرکز ۲۴ ساعته واکسیناسیون اهواز

وزیر بهداشت: باید هر واکسنی که برای کرونا موجود است استفاده شود

جامعه پزشکی در دوران دفاع مقدس خوش درخشیدند
وزیر بهداشت تصریح کرد: ویروس کرونا به شکل بمب و موشک است که باید ماسک و فاصله اجتماعی رعایت شود و هر واکسن کرونا موجود باشد باید استفاده شود و مردم دنبال نوع واکسن نباشند و واکسن‌هایی که مورد تایید وزارت بهداشت و درمان هستند وارد کشور می‌شود.
وزیر بهداشت: باید هر واکسنی که برای کرونا موجود است استفاده شود
به گزارش ایصال نیوز، دکتر بهرام عین اللهی که به همراه رییس جمهور به خوزستان سفر کرده از مرکز ۲۴ ساعته واکسیناسیون اهواز بازدید کرد و گفت: خوزستان نمونه ایثارگری در کشور است و مردم شجاع و شهید پرور این استان حماسه‌های خوبی آفریدند.

او بیان داشت: امروز شاهد نکات خوب و امیدوار کننده بودیم و مردیم در امر واکسیناسیون همکاری خوبی دارند که قابل تقدیر است و تبدیل حسینیه و سالن ورزشی به مرکز واکسیناسیون در کشور یک الگو است.

عین الهی افزود: برای مهار کرونا ویروس به همیاری همگانی نیاز است و باید مانند دوران دفاع مقدس در شرایط کرونایی همکاری دیده شود و کرونا بحرانی است که دیده نمی‌شود و لازم است مردم در مقابل بحران خود را حفظ کنند.

وزیر بهداشت تصریح کرد: ویروس کرونا به شکل بمب و موشک است که باید با ماسک و فاصله اجتماعی رعایت شود و هر واکسن کرونا موجود باشد باید استفاده شود و مردم دنبال نوع واکسن نباشند و واکسن‌هایی که مورد تایید وزارت بهداشت و درمان هستند وارد کشور می‌شود.

وی ادامه داد: جامعه پزشکی در دوران دفاع مقدس خوش درخشیدند و اکنون در امتحان بیماری کرونا ویروس قرار دارد.

انتهای پیام/*
۰
مرجع : انتخاب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما