plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۶
کد مطلب : ۱۶۵۷
توسط جنگنده های سعودی

پایگاه هوایی الدلیمی و فرودگاه صنعا 13 بار بمباران شد

دستاورد یک جنگ نابرابر؛ یمن هر روز ویران تر از دیروز
در جریان جنگ داخلی یمن، دست‌کم ۱۰ هزار نفر کشته شده‌اند. میلیون‌ها نفر در این کشور با خطر قحطی و گرسنگی و بیماری دست و پنجه نرم می‌کنند.
پایگاه هوایی الدلیمی و فرودگاه صنعا 13 بار بمباران شد
به گزارش ایصال نیوز به نقل از المسیره یمن، جنگنده های متجاوز سعودی از دیروز تا کنون بارها به فرودگاه صنعا و پایگاه هوایی نظامی الدلیمی در داخل حریم فرودگاه صنعا حمله کرده و طی 13 مورد بمباران وحشیانه به ساختمانها و تاسیسات آن آسیب رساندند. همچنین در مراکزی در استان حجه و صعده چندین بار از سوی ائتلاف متجاوزان به رهبری عربستان بمباران شد و چندین ساختمان براثر گلوله باران تخریب گردید. پهبادها و جنگنده های سعودی اماراتی نیز بر فراز استان الحدیده و مناطق آن بطور مستمر پروازهای شناسایی و جنگی داشته اند.
یگانهای انصارالله یمن نیز در پاسخ به متجاوزان با شلیک موشک زلزال 1 تجمع نیروهای مزدور سعودی را در منطقه حرض مورد هدف قرار دادند.
عربستان سعودی و امارات متحده عربی از سال ۲۰۱۵ و برای حمایت از ریاست جمهوری عبد ربه منصور هادی وارد میدان جنگ یمن شدند. با وجود بمباران‌های ممتد مواضع حوثی‌ها از جانب ریاض و متحدانش، حوثی‌ها کماکان کنترل بیشتر مناطق این کشور را در دست دارند.
انتهای پیام /*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما